مطهری: تراکتور هوشمندانه و تاکتیکی بازی کرد


سرویس خبر شماره: 2019607
17 مه 1403 در 10:29 ب.ظ.
709

0نقطه نظر

ما به دنبال بهبود موقعیت خود در رتبه بندی هستیم.

حمید مطهری می گوید تراکتور در نیمه دوم بازی مقابل فولاد با تعویض های خود نبض بازی را کنترل کرد.

مطهری: تراکتور هوشمندانه و تاکتیکی بازی کرد

حمید مطهری در نشست خبری پس از دیدار مقابل فولاد خوزستان گفت: ابتدا این برد را به هواداران و هر بازیکنی تبریک می گویم. امروز شاهد یک بازی تاکتیکی و هوشمندانه از تراکتور بودیم و با سازماندهی عالی در خط دفاعی هوشمندانه کار کردیم. روی ضربات ایستگاهی تمرین می کردیم و خدا را شکر شجاع خلیل زاده از روی کرنر گل اول تیم را به زیبایی به ثمر رساند.

مطهری ادامه داد: روی انتقال های مثبت هم کار کرده بودیم و وقتی فولاد به دنبال گل تساوی بود، به لطف انتقال های مثبت توانستیم به گل دوم برسیم. در نیمه دوم با تعویض های خود نبض مسابقه را در دست گرفتیم و بازیکنان تعویضی به لطف عملکرد خوب خود انرژی مضاعفی به تیم دادند.

مطهری خاطرنشان کرد: جایگاه واقعی فولاد اینجا در جدول نیست. فولاد تیم خوبی با بازیکنان باکیفیت است. حریف محترمی داشتیم و به او خسته نباشید گفتم.

وی درباره احتمال کسب سهمیه آسیایی توضیح داد: تلاش می کنیم بازی به بازی جلو برویم و به دنبال ارتقای جایگاه خود در لیگ هستیم. جام حذفی هم برای ما مهم است.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که با توجه به حضورش در تیم ملی و آنالیز مسابقات قهرمانی فکر کرده مشکل فولاد چیست؟ همه بازیکنان لیگ ایران حتی بازیکنان خارجی را زیر نظر داشتم و یکی از وظایفم نظارت بر بازیکنان شایسته بود. من نمی خواهم در مورد فولاد صحبت کنم. به نظر من فولاد باشگاه بسیار خوبی است که به صورت آکادمیک کار می کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی