بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون; چرا در مورد حق پخش چیزی نمی گویید؟



در روزهای اخیر اختلاف بین باشگاه تراکتورسازی و چند برنامه تلویزیونی شبکه استانی تبریز موسوم به شبکه سهند شدت گرفته است و حالا باشگاه تراکتورسازی به این تلویزیون پاسخ داده و مدعی شده است که این شبکه حق پخش مسابقات تراکتورسازی را دارد پخش تلویزیونی و پخش سراسری مسابقات تراکتورسازی” تلاشی برای پیگیری این تیم نداشته و نمی تواند ادعای همدردی با این تیم داشته باشد.

بیانیه تراکتورسازی را بخوانید:

تراکتور روزها و دوران سختی را پشت سر گذاشته و طبیعی است که حضور دلسوزان در این ایام مشهود است. باشگاه تراکتورسازی با آگاهی از انتقادات و شکایات موجه هواداران، رسانه ها و صفحات آنلاین، همیشه سر خود را در برابر تک تک آنها خم می کند. اما رویکرد و رفتار رسانه ملی (شاه استان) تاسف بار است.

سال هاست که دیگر تاکتیک موج سواری بالا رفتن از دیواره بسیاری از هواداران تراکتورسازی جواب نمی دهد و بهتر است نزدیکان رسانه ملی (شاخه استانی) راه دیگری را برای پوشش نقاط ضعف خود انتخاب کنند.

مطالبه گری فقط یک شعار نیست که عزیزان با بهانه گرفتن از مسئولیت و تعهد بپرهیزند! اکنون که رسانه ملی (شاخه استانی) با استفاده از مطالبات هواداران و گسترش سلیقه مجریان و خبرنگارانی که کورکورانه از همتایان خود در رسانه ملی (شاخه مرکزی) تقلید می کنند، یک بار برای همیشه در صدد تضعیف باشگاه تراکتورسازی است. درخواست های رایج و دیرینه باشگاه تراکتورسازی و حامیان رسانه ملی پاسخ روشنی می طلبد!

– چه زمانی کیفیت پخش بازی های خانگی از تراکتورسازی حداقل به سطح شعبه مرکزی می رسد و آیا هواداران ترجیح نمی دهند بازی را به صورت زنده از طریق شبکه های اجتماعی تماشا کنند تا از شبکه سهند؟

– چرا مسابقات تراکتورسازی که در اقصی نقاط کشور و جهان طرفداران زیادی دارد و طبق آمار بین المللی جزو پرطرفدارترین تیم های آسیاست از شبکه سراسری پخش نمی شود تا اکثریت آنها محروم نباشند. از تماشای بازی تیم محبوبشان؟

– و در نهایت سوال حق پخش باشگاه ها چه زمانی حل می شود؟ درآمدی که از تبلیغات قبل و بعد از مسابقه فوتبال دریافت می کنید کجاست؟ آیا این رویه ای نیست که ابتدا «حق» محقق می شود و سپس «الزام» تدوین می شود؟

به نظر می‌رسد رسانه‌های شما حمله را بهترین دفاع می‌دانند و با بهره‌گیری از عنوان نماینده افکار عمومی، به دنبال ورود به جزیی‌ترین تصمیمات باشگاه‌ها هستند و به‌نوعی سعی می‌کنند تا پایانی را پاکسازی کنند. ; از جمله این موارد می توان به شفاف سازی در خصوص موضوع حق پخش که سال هاست اصول فوتبال حرفه ای کشورمان را زیر پا گذاشته است و همچنین بحث ارتقای کیفیت پخش مسابقات که مایه شرمساری است.

باشگاه تراکتورسازی با حمایت میلیونی هوادار خود رسانه ای فراگیرتر و پرمخاطب تری دارد و همه ما در کنار هواداران زندگی می کنیم و در این راستا به خواسته های آنها کاملا آگاه هستیم و معتقدیم که منتقدان و خواسته های هواداران هواداران همیشه حق مطلق دارند و ما به عنوان خدمتگزار آنها بدون قید و شرط کوشا هستیم. ما در همه زمینه ها برای بهبود شرایط فعلی و برآورده کردن خواسته های هواداران کار خواهیم کرد.

در نهایت از مدیران دوراندیش رسانه ملی می خواهیم که جلوی برخی مجریان و خبرنگاران را از ماهیگیری در آب گل آلود بگیرند و برای رسیدن به آنچه شایسته و مطلوب هواداران و باشگاه بزرگ تراکتورسازی است تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: مشکلات شخصی محمدی در تراکتور به زودی حل می شود؟



سرویس داخلی اخبار فوتبال