حداقل 3 یا 4 بازیکن ما لیاقت حضور در تیم ملی را دارند/با برد پرسپولیس کار تمام نمی شود



محمد رجائیان در خصوص پیروزی شب گذشته تیم آلومینیوم و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است که هواداران زیادی دارد. در این چند هفته که از نیم فصل دوم می گذرد، فقط به ما باخته اند و با استقلال مساوی کرده اند.

وی افزود: این تیم فوتبال خوبی ارائه می دهد. بازیکنان کار بزرگی انجام دادند و علیه فوتبال مخالفت نکردند. در نیمه دوم خیلی بهتر از حریف بودیم. 2 کامبک مقابل پرسپولیس با اختلاف 2 گل واقعا کار بزرگی است که بازیکنان و کادر فنی نباید برای آن خسته شوند.

مدیرعامل آلومینیوم در خصوص اینکه آیا مسیر این تیم برای قهرمانی در جام حذفی هموار شده است، گفت: نه، بارها گفته ام که تیم ضعیفی در کشورمان نداریم. تیم های لیگ یک که به مراحل بالاتر جام حذفی صعود می کنند نیز تیم های خوبی هستند. حالا تراکتور، سپاهان، گل گهر و مس رفسنجان در مرحله بعد هستند و این سوال اصلا شوخی نیست. اصلاً اینطور نیست که بگوییم پرسپولیس را بردیم و کار تمام شد. دوستان باید حریف بعدی را برنامه ریزی کنند.

وی در مورد اینکه آیا صحبت از قهرمانی تیم آلومینیوم باعث فشار می شود یا انتظار چیزی را داشت، گفت: با توجه به آنچه که داریم به یک شاهکار دست یافته ایم. پیروزی خانگی نساجی و پیروزی مقابل پرسپولیس مایه افتخار بود. ما اصلا به دنبال فشار آوردن به تیم نیستیم. هواداران نباید از ما توقع زیادی داشته باشند اما هیئت مدیره باشگاه و مسئولان استانی پیگیر هستند تا با کمک آنها تیم از نظر روحی بهبود یابد و به روند خوب خود ادامه دهد.

رجائیان در خصوص نبوغ بازیکنانی مانند مهدی لیموچی که دیشب در آلومینیوم ظاهر شد اما با دعوت این بازیکن به تیم ملی شایعاتی مبنی بر دخالت رابط ها و دلال ها مطرح شد، گفت: از تیم ما حداقل 4-3 بازیکن است. شایسته حضور در اردوی تیم ملی است. آنها این کار را کردند، اما این بستگی به نظر امیر قلانوی دارد که نمی خواهد یکدفعه وزن کم کند و جوان شود. این تصمیم می تواند راه درستی برای تیم ملی بزرگ ایران باشد.

وی افزود: مهدی لیموچی نماینده تیم کشورمان در تیم ملی شب گذشته شایستگی های خود را نشان داد. او در مسابقات قهرمانی نشان داد که بازیکن ارزشمند و تاثیرگذاری است. نمی دانم چرا این حرف را زدند. بازیکنان ما از خارج از محوطه کارگزاری به تیم پیوستند.

مدیرعامل آلومینیوم ادامه داد: ما تنها باشگاهی هستیم که قرارداد خود را با کمیته نقل و انتقالات امضا می کنیم. حداقل 6-7 نفر در این کمیته عضویت دارند و هیچ بازیکن بی کیفیتی نمی تواند به تیم ما بپیوندد. لیموچی هم نشان داد که با دلال به تیم ما نیامده تا با دلال به تیم ملی برود. او بازیکن خوبی است. مردم می توانند فوتبال او را قضاوت کنند.

بیشتر بخوانید: ستارگانی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان



سرویس داخلی اخبار فوتبال