بیرانوند اولین بازیکن پرسپولیس است (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1832473
16 جولای 1401 ساعت 12:30 ب.ظ
2K |

0نقطه نظر

شوخ، سرزنده و امیدوار کننده

در شروع تمرین هم تیمی هایش را بلند می کند و با خبرنگاران شوخی می کند. او در حین تمرین با مربی دروازه بان های برزیلی سعی می کند حرف هایش را برای سایر دروازه بانان ترجمه کند. بیرو رابطه خوبی با گهری و دو دروازه بان جوان تیمش دارد و هیچ نشانه ای از عصبانیت دیده نمی شود. بیرانوند این چند روز همه را امیدوار کرده که قفس توری پرسپولیس باز هم تسخیر ناپذیر شود، حتی اگر مجبور شود با مدافعانی که فقط با یکی از آنها بازی کرده و فوتبالش را بشناسد (مرتضی پورعلی گنجی) هماهنگ شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بیرانوند در روزهای گذشته بسیار امیدوارکننده و موفق عمل کرده است تا جایی که به یقین می توان گفت که در تمرینات هفته اول پرسپولیس مرد شماره یک بود.

بیرو بمب روح و انگیزه است و همان طور که در اردوی تیم ملی با همه شوخی می کرد و آرام و ساده بود، اینجا هم فوق العاده فعال و پویا است و همه از او می ترسند. بیرانوند در تمرین مثل بچه بیش فعالی است که با حرکات و شوخی هایش همه را محو می کند و البته در تمرین و فوتبال جدی و محکم است.

اولین خرید قطعی پرسپولیس علیرضا بیرانوند بود. گلری که بازگشتش موجی از امید را در بین هواداران پرسپولیس ایجاد کرد و حالا در صفحات مجازی خیلی ها از استقبال دوباره پرسپولیس از کلین شیت می گویند.

بیرو در روز اول تمرین بسیار خونسرد و خونسرد بود و باعث شد برخی شک کنند که آیا او همان بیرانوند وایلد کارت فصول گذشته است. با این حال از روز دوم همه چیز تغییر کرد و دروازه بان لرستان و تیم ملی همان چیزی شد که همه انتظار داشتند. بیرو با همه شوخی می کند حتی سیدجلالی که هیچکس جرات شوخی با او را ندارد!