منچستریونایتد با فوق ستاره خود خداحافظی می کند/ شیاطین سرخ بدون رونالدو برنامه ریزی می کنند



فوق ستاره 37 ساله پرتغالی در حال حاضر به دلیل ‘مشکلات خانوادگی’ از تمرینات مرخصی می گیرد. اما رونالدو پس از بازگشت ناموفق 10 ماه پیش به اولدترافورد به صراحت اعلام کرد که می خواهد این تیم را ترک کند. یونایتد در ابتدا به حضور ستاره مهاجم خود در فصل آینده خوش بین بود. اما فارغ التحصیلان شیاطین سرخ اکنون متوجه شده اند که نمی توانند او را برخلاف میلش نگه دارند و می خواهند از یک نبرد طولانی و پرتنش اجتناب کنند.

اریک تناخ، سرمربی جدید شیاطین سرخ اعتراف کرده است که می خواهد شماره 7 افسانه ای یونایتد بماند. او گفت: رونالدو خیلی بزرگ است، کارهای زیادی انجام داده و هنوز هم بسیار جاه طلب است، البته من دوست دارم او را حفظ کنم. با این حال، تنهاچ پس از صحبت با هیئت مدیره اعتراف می کند که باید بدون او برای آینده برنامه ریزی کند.

در حالی که رونالدو فصل گذشته با 24 گل بهترین گلزن بود، یونایتد با 58 امتیاز در رده ششم قرار گرفت که کمترین تعداد آنها در تاریخ لیگ برتر است. روزنامه سان در ژانویه گزارش داد که مشاوران رونالدو به مدیرعامل جدید باشگاه، ریچارد آرنولد، گفته اند که رونالدو در صورت عدم جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا، نمی ماند.

علیرغم سن بالای خود، این کودک شگفت انگیز همچنان معتقد است که می تواند در بالاترین سطح به آن برسد، اما نه با یونایتد. او در آگوست گذشته در بازگشت از یوونتوس قراردادی 2 ساله با یونایتد امضا کرد. اما بلافاصله از اینکه استانداردهای باشگاه تا چه حد پایین آمده است، ناامید شد. و حالا برخلاف میل باشگاه می خواهد افتخارات را در جای دیگری جستجو کند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی