بی اعتنایی تانهاچ به توصیه های سر الکس برای انتقال


سرویس خبر شماره: 1923356
05 مه 1402 در 06:28 ب.ظ
45.3K امتیاز خبر|

14نقطه نظر

الکس فرگوسن، سرمربی افسانه ای منچستریونایتد، هرگز از خرید بازیکنان تیمش از تاتنهام راضی نیست، اما به نظر می رسد نظر او برای اریک تن هاگ اهمیتی ندارد.

بی اعتنایی تانهاچ به توصیه های سر الکس برای انتقال

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچستریونایتد برای اولین بار پس از 15 سال و پس از دیمیتار برباتوف، برای خرید بازیکن تاتنهام تلاش می کند. اریک تن هاچ به دنبال یک مهاجم نوک است و معتقد است هری کین کاپیتان تاتنهام و تیم ملی انگلیس بازیکن رویایی اوست. با این حال، منچستریونایتد به خوبی می‌داند که مذاکره با دنیل لوی، سرمربی تاتنهام کار ساده‌ای نیست و ممکن است آنها در یک مذاکره طولانی و بی‌ثمر غرق شوند، اتفاقی که سال گذشته برای آنها افتاد. سال گذشته با فرنکی، هافبک بارسا. دیونگ. این داستان همچنین می گوید که یونایتد کار دشواری در پیش دارد زیرا خرید برباتوف پس از مذاکرات طولانی و در ساعات پایانی بازار نقل و انتقالات اتفاق افتاد. این موضوع باعث شد الکس فرگوسن، مدیرعامل وقت منچستر و دیوید گیل بگویند که دیگر هرگز با تاتنهام معامله نخواهند کرد. تا سال 2013 که هر دو باشگاه را ترک کردند، به قول خود عمل کردند و هرگز به تاتنهام نرفتند.

1857103

به این ترتیب، حالا که یونایتد قصد دارد کین را به خدمت بگیرد، توصیه فرگوسن کاملا نادیده گرفته خواهد شد و باشگاه ممکن است بار دیگر در دام خرید این بازیکن از تاتنهام بیفتد.



مجله اخبار فوتبال داخلی