تارتاروس: راستش را بخواهید زور ما به پرسپولیس نرسید

سرمربی ذوب آهن گفت که تیمش می توانست در نیمه اول دروازه پرسپولیس را باز کند.

تارتاروس: راستش را بخواهید زور ما به پرسپولیس نرسید

وی در مورد خط حمله ضعیف ذوب آهن گفت: باید بازیکنی باشد که بتوانیم جذب کنیم، با شرایط مالی که داریم نمی توانیم زیاد هزینه کنیم، سعی کردیم چند بازیکن در قسمت هافبک بخریم، رایگان نیست. مهاجم و مهاجم واقعا قیمت های نجومی دارند. ما الان تلاش می کنیم و اگر بتوانیم می خریم و اگر نه با این بازیکنان خرج می کنیم.”

مهدی تارتار درباره غیبت تماشاگران گفت: چون هواداران به ورزشگاه نمی آیند جذابیتی ندارد و مثل یک بازی دوستانه است، هر مربی که بیشتر سر و صدا کند صدایش شنیده می شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی درباره عملکرد تیمش بعد از گل پرسپولیس گفت: بعد از گل پرسپولیس نتوانستیم خوب بازی کنیم و باید بیشتر روی این موضوع کار کنیم، البته پرسپولیس تیم بسیار قدرتمندی است، بازی مقابل پرسپولیس سخت است و اگر راستش را بخواهیم، ​​قدرتمان مقابل پرسپولیس اتفاق نیفتاد.»

سرمربی ذوب آهن درباره حداقل بودجه تیمش توضیح داد: ما مشکل مالی نداریم، مشکل بودجه داریم، فکر می کردم ذوب آهن تیمی است که شاید بخواهد برای قهرمانی هزینه کند و این من بود اما مسئولان. دست‌ها واقعاً بسته‌اند و نمی‌توانند.» اما این دلیلی نیست که بخواهیم ببازیم. باید بهتر کار کنیم و من باید بیشتر تلاش کنم و بازیکنان هم همین کار را بکنند تا نباختیم. ما تیم خوبی هستیم و نیمه پر پرسپولیسی بازی کردیم.»


سرویس خبر شماره: 1865816
30 ژانویه 1401 @ 7:02 ب.ظ
30.9 هزار |

11نقطه نظر

فکر می کردم بودجه ما در سطح قهرمانی است

سرمربی ذوب آهن درباره این نتیجه گفت: بچه ها زحمت کشیدند و مسئولیت این نتیجه بر عهده من و کادرفنی است، باید برای کسب امتیاز در آینده بیشتر تلاش کنیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن پس از پایان بازی پرسپولیس در نشست خبری حاضر شد و در خصوص این بازی اظهار داشت: همانطور که انتظار داشتیم بازی بسیار سختی بود و می دانستیم که اگر غفلت کنیم. امتیازات ممکن است از دست بروند.” و همین شد. متأسفانه تمرکزمان روی یک ضربه ایستگاهی از دست رفت و قبل از آن خیلی خوب تیم پرسپولیس را کنترل کردیم و حتی در نیمه اول هم می توانستیم به گل برسیم و به تیرک دروازه زدیم.»

چرا تارتار روابط خوبی با بازیکنان خارجی ندارد؟ وی گفت: رابطه خوبی نیست، بحث کیفیت است، اگر می خواهید بازیکنان باکیفیت جذب کنید باید برای هر بازیکن بیش از 20 میلیارد هزینه کنید، واقعا این ظرفیت را نداریم و بودجه ما بسیار محدود است. و به همین دلیل ما به دنبال بازیکن هستیم. ما به خارج از کشور نمی رویم زیرا آنها بی کیفیت هستند.”

وی افزود: می توانستیم به عنوان برنده نیمه اول به رختکن بیاییم و در نیمه دوم فضاها را به خوبی گرفتیم و فقط ضربات ایستگاهی می توانست مشکل پرسپولیس را حل کند، غفلت کردیم و گل را دریافت کردیم. گل، فکر می کنم انسجام ما از بین رفت، نصفه و نیمه داشتیم، اما نتوانستیم پرسپولیس را متوقف کنیم.