عالیشاه: امیدوارم بتوانیم در پایان فصل با هواداران جشن بگیریم

وی درباره اینکه از تیم های دیگری مانند مس کرمان هم پیشنهاد دارد با خنده گفت: الان این چه سوالی است؟ ما در خدمت شما هستیم.

وی در پایان گفت: نباید کاری به سایر بازی ها داشته باشیم، به خصوص با توجه به اختلاف امتیاز با رقبا، امیدوار است به عنوان قهرمانی دست یابد. وقتی با بچه ها صحبت کردیم، گفتم در هر صورت باید به وظیفه خود عمل کنیم و راه خودمان را برویم. ما نباید کاری به نتایج سایر تیم ها داشته باشیم. وقتی کارت خود را به خوبی انجام دهید، قطعاً روی بازی های دیگر تمرکز نخواهید کرد. شما برنده مسابقات خود هستید، دیگر مسابقات را اصلا تماشا نکنید. الحمدلله اتفاق افتاد اما باید قدم به قدم پیش برویم. امیدوارم بتوانیم در پایان فصل با هواداران جشن بگیریم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی خاطرنشان کرد: با توجه به بازی های انجام شده به نظرم سه امتیاز بسیار مهم بود. خدا را شکر این اتفاق افتاد و تلاش بچه ها قابل تقدیر است. مطمئناً کودکان لایق بهترین ها هستند.


سرویس خبر شماره: 1865817
30 ژانویه 1401 @ 7:07 ب.ظ
526 امتیاز خبر

0نقطه نظر

تا پایان فصل با پرسپولیس قرارداد دارم

وی همچنین درباره ضربه ایستگاهی به مدافع ذوب آهن گفت: چیزی که دیدم قطعا هند بود. حالا نمی دانم داخل محوطه جریمه بود یا بیرون. به نظرم خطای پنالتی بود.

عالیشاه همچنین در پاسخ به اینکه آیا تا پایان فصل در این تیم می ماند، گفت: توکل به خدا. من تا پایان فصل قرارداد دارم.

کاپیتان پرسپولیس می گوید باید راه خودمان را برویم و کاری به بازی های دیگر نداشته باشیم.

عالیشاه: امیدوارم بتوانیم در پایان فصل با هواداران جشن بگیریم

عالیشاه درباره جدایی چند بازیکن پرسپولیس مانند پاکدل و نعمتی نیز گفت: حامد و به خصوص سیامک از جمله بازیکنانی بودند که برای این تیم زحمت کشیدند. هر بار که پیراهن پرسپولیس را می پوشیدند سعی می کردند برای تیم مثمر ثمر باشند. ما ناراحتیم که آنها دیگر در بین ما نیستند. بالاخره فوتبال حرفه ای است و سرمربی تصمیم گرفت این اتفاق بیفتد. امیدوارم هر جا که هستند موفق و مثبت باشند. دعای خیر ما هم راه آنهاست.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امید عالیشاه که گل سه امتیازی پرسپولیس در بازی با ذوب آهن را به ثمر رساند، پس از پایان بازی گفت: فکر می کنم هواداران خالی شوند. قبلا هم گفتم که فوتبال بدون هوادار روحی ندارد. امیدوارم هر چه زودتر مسئولان ذیربط شرایط را برای حضور هواداران فراهم کنند.