تاوارس: در مقابل من، ما به نقطه شروع حرفه ام بازگشته ایم

سرمربی صنعت نفت برزیل از عملکرد شاگردانش ناراضی است و مدعی است تیمش مقابل مس عقب نشینی کرده است.

تاوارس: در مقابل من، ما به نقطه شروع حرفه ام بازگشته ایم

وی درباره داوری گفت: من هیچ وقت در مورد داور صحبت نمی کنم. او یک انسان عادی است و می تواند اشتباه کند، اما امروز قضاوت ضعیفی نداشت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ادسون تاوارس سرمربی صنعت نفت آبادان در نشست خبری پس از شکست مقابل مس کرمان در جام حذفی گفت: از بازی امروز این تیم بسیار ناامید شدم. امروز برگشتیم به سطحی که روز اولی که به صنعت نفت آبادان آمدم دیدم. در چهار بازی که در لیگ انجام دادیم قدم به قدم بهتر شدیم اما الان عملکرد تیم به پایین ترین سطح قبل از آمدن من برگشته است و نمی دانم چرا؟

وی درباره استفاده از بازیکنان جوان گفت: طالب ریکانی و حسن بیت سعید که هر دو از مصدومیت برگشته بودند و فاخر تهامی در این فصل برای ما بازی چندانی نداشتند. برنامه های ما بر این اساس بود که به فاخر فرصت بازی بدهیم و در نیمه دوم از حسن بیت سعید و طالب ریکانی برای بازگشت به شرایط بازی استفاده کنیم، روند بازی دادن به بازیکنان جوان یک روند طولانی مدت است، اما برنامه بر اساس استفاده از بازیکنان جوان بود. در جام حذفی



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1864360
22 ژانویه 1401 @ 5:15 ب.ظ
1.7 هزار |

0نقطه نظر

امروز از عملکرد تیمم ناامید شدم

تاوارس ادامه داد: یک سری تغییرات در بخش بازیکنان داشتیم که طبیعی بود، استراتژی و سیستم را هم تغییر دادیم اما امروز بازی خوبی انجام ندادیم و موقعیت های زیادی را از دست دادیم. اشتباهاتی داشتیم که در چهار بازی اخیر لیگ مرتکب نشده بودیم.