عکس‌های پیراهن لیورپول و لبرون جیمز لو رفت – و هواداران از آن متنفر خواهند شد – باشگاه لیورپول

لبرون جیمز x لیورپول اف سی pic.twitter.com/zPU1xdgDC5

FSG در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای خرید یک امتیاز جدید NBA در لاس وگاس است که جیمز مسئولیت آن را بر عهده خواهد گرفت.



https://www.thisisanfield.com/2023/01/photos-of-liverpool-x-lebron-james-shirt-leak-and-fans-are-going-to-hate-it/ منبع:

جیمز اسطوره NBA از سال 2011، زمانی که سهام اقلیت این باشگاه را دریافت کرد، سهامدار لیورپول بود و در سال 2021 به عنوان شریک به گروه ورزشی Fenway پیوست.

این اولین باری نیست که نایک پیراهنی با نسخه محدود عرضه می‌کند که متفاوت از لباس‌های خانگی، خارج از خانه و سومی است که لیورپول در روزهای بازی می‌پوشد.

همانطور که توسط را مجله ی وال استریت در سال 2011، بخشی از قراردادی که به جیمز اجازه داد تا سهامدار شود، FSG کنترل حقوق بازاریابی جهانی خود را در کنار LRMR Branding & Marketing به دست گرفت.

— fumlerRawk (@FumlerRawk) 12 ژانویه 2023

پیراهن چهارم نایک ایر مکس به سبک بیسبال برای فصل 2020/21 تولید شد، در حالی که دو طرح در طول کمپین 2021/22 به بیرون درز کرد اما هرگز تایید نشد.

برچسب روی جدیدترین طراحی نایک برای لیورپول می‌گوید: «با مشخصات دقیق باشگاه لیورپول و لبرون جیمز طراحی شده است.

پس از انتشار اخباری مبنی بر تولید یک سری لیورپول x لبرون جیمز توسط نایک، از جمله کیت نسخه محدود، اولین عکس‌های این پیراهن در فضای مجازی به بیرون درز کرد.

نایک قرار است یک پیراهن ویژه لیورپول x لبرون جیمز را به عنوان بخشی از مجموعه جدید در اوایل سال 2023 عرضه کند، با عکسی فاش شده که این طرح را فاش می کند.

از طریق @FumlerRawk در توییتر و سرفصل های فوتیاین پیراهن مشکی با راه‌راه‌های عمودی، از جمله نوار قرمز و حروف طرح‌دار YNWA نشان داده شده است.