تبریک ویژه و تکان دهنده بوفون به تیم سابقش بابت صعودشان

جانلوئیجی بوفون، دروازه بان افسانه ای سابق و عضو فعلی هیئت مدیره تیم ملی ایتالیا، جزو اولین کسانی بود که بازگشت پارما به سری آ را تبریک گفت. پارما در روز چهارشنبه برابر باری رده هجدهم 1-1 به تساوی 1-1 رسید که برای تایید حضورش در این تیم کافی بود. لیگ برتر ایتالیا برای فصل 2024-2025. آنها سه امتیاز بالاتر از کومو در رده دوم و همچنین با تفاضل گل +13 از آنها جلوتر هستند، بنابراین می توانند روز یکشنبه با توجه به نتایج، قهرمان سری B شوند.

بوفون رابطه نزدیکی با پارما دارد، او در اوایل دهه 1990 فوتبال خود را در آنجا به عنوان بازیکن جوان شروع کرد و اولین بازی خود را در سال 1995 در تیم اول انجام داد. او در سال 2001 به یوونتوس پیوست اما برای یک دوره دو ساله بین سال های 2021 تا 2023 به پارما بازگشت. ، کار خود را در جایی که کار خود را شروع کرد به پایان رساند.

بوفون با تبریک به هم تیمی ها و همکاران سابقش در شبکه های اجتماعی نوشت: “بالاخره سری آ! چقدر هیجان انگیز است که شادی را در چهره افرادی که سال های آخر دوران حرفه ای ام را با آنها تقسیم کردم. دوستان عزیز، هواداران عزیز پارما، از این لذت ببرید. دستاوردی که مدتها به دنبالش بودیم و امیدوار بودیم این فصل بهترین زمان برای رسیدن به چنین شاهکاری بود، زنده باد پارما.

بیشتر بخوانید: بوفون فاش کرد; تقریبا چند بار یوونتوس را ترک کردم/ همه چیز را برای بچه هایم توضیح دادم

سرویس اخبار فوتبال خارجی