گریم سونس لیورپول را به دلیل سقوط در پایان فصل مورد انتقاد قرار داد

گریم سونس، بازیکن و سرمربی سابق لیورپول، از یورگن کلوپ و شرکت به دلیل تسلیم شدن در برابر فشارها در پایان تجاری فصل 2023-2024 انتقاد کرد و از آنها خواست که نگاهی دقیق به خودشان بیندازند.

لیورپول به احتمال زیاد فصل آخر یورگن کلوپ را تنها با جام کارابائو به پایان خواهد رساند.

لیورپول قهرمان 19 بار انگلیس در ماه مارس در موقعیت بسیار خوبی قرار داشت. آنها برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر شانس واقعی داشتند، در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی حضور داشتند و به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا راه پیدا کردند. تیم کلوپ که قبلاً در ماه فوریه جام کارابائو را با هزینه چلسی به دست آورده بود، به دنبال یک کمپین تاریخی بود. متأسفانه برای هواداران آنفیلد، اندکی بعد فاجعه رخ داد.

در 17 مارس، آنها در جام حذفی مقابل منچستریونایتد با نتیجه 4-3 شکست خوردند و از دور رقابت ها کنار رفتند. در 7 آوریل، آنها با شیاطین سرخ در لیگ برتر به تساوی 2-2 رسیدند، قبل از شکست 3-0 مقابل آتالانتا در آنفیلد در اولین بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا. آنها بازی برگشت را 1-0 بردند اما این برای اطمینان از بقا کافی نبود. در لیگ برتر انگلیس، آنها از زمان بن بست با منچستریونایتد چهار بازی انجام داده اند که دو بار باخت، یک تساوی و دیگری برد.

Graeme Souness به قرمزها برای سقوط تماشایی ضربه می زند

سونس که بین سال‌های 1991 تا 1994 هدایت مرسی‌سایدرها را بر عهده داشت، انتظارات بهتری از قهرمان شش دوره اروپا داشت. سونس در مراسم آغاز کمپین هر دقیقه مهم است، از ناتوانی لیورپول در به چالش کشیدن قهرمانی لیگ برتر ابراز ناامیدی کرد.

وی متذکر شد:

پایان ناامیدکننده فصل برای لیورپول است. فکر می کردم آنها قهرمان لیگ برتر می شوند. آنها مارکی از فوتبال بازی می کردند که برای بردن بازی ها مجبور نبودند خوب بازی کنند زیرا قدرت آتش زیادی در تیم وجود داشت.

این در یکی دو ماه گذشته از بین رفته است و آنها از تیمی که می توانست برای سرگرمی گلزنی کند به تیمی تبدیل شده اند که نمی تواند گل بزند. باید به خودشون نگاه کنن در آن زمان که واقعاً مهم بود، آنها به هر دلیلی نتوانستند با آن فشار مقابله کنند

شاگردان کلوپ در حال حاضر در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند و پنج امتیاز کمتر از آرسنال صدرنشین موقت با سه بازی باقی مانده در این فصل هستند. منچسترسیتی که در رده دوم قرار دارد همچنان محبوبیت دارد، زیرا در صورت پیروزی در بازی خود مقابل توپچی ها، عنوان قهرمانی را به دست خواهد آورد.

https://sportslens.com/news/graeme-souness-criticizes-liverpool-collapse/ منبع: