ترابی از این پیشنهاد عصبانی شد و خوب بازی نمی کند!/اورونوف شباهتی به اسم هایی که در پرسپولیس مطرح کردند نیست.



پرسپولیس هفته گذشته با گل های استون اورونوف در دیداری سخت و نفس گیر مقابل نساجی به پیروزی رسید تا در رقابت های قهرمانی با استقلال باقی بماند. عملکرد درخشان وینگر ازبکستانی پیشکسوت پرسپولیس را تحت تاثیر قرار داد و او معتقد است قرمزها با این روحیه بیشترین شانس را برای قهرمانی دارند.

گزیده ای از عربشاهی، ستاره اسبق پرسپولیس و تیم ملی در کنار همشهری در مورد شرایط پرسپولیس را در زیر بخوانید:

  • {شکست نساجی در قائم شهر} پرسپولیس به دنبال 3 امتیازی بود و بهتر بازی کرد زیرا برای قهرمانی به این پیروزی نیاز داشت.
  • {درخشش ارونوف} همان روز اولی که این بازیکن ازبکستانی در پرسپولیس پا به توپ شد، گفتم بازیکن خوبی است بر خلاف شیرزد تمیروف که من را یاد فیلم جومونگ می انداخت و دنبال دعوا می گشت و بر خلاف اسم هایی که مطرح می کردند. .
  • {بررسی ترابی} منتظر می ماند تا این 4 بازی تمام شود و از پرسپولیس می رود. او در پایان فصل بازیکن آزاد می شود و از یک تیم شهرستانی پیشنهاد بالاتری نسبت به پرسپولیس دریافت می کند. ترابی 3-4 بازی است که بسیار ضعیف بازی می کند و آن بازیکن شاداب و پرانرژی نیست که باید در زمین حضور داشته باشد. پیشکسوتانی که بازی این بازیکن را تماشا می کنند به خوبی نقشه او را درک می کنند. بازیکن در زمین راه می رود، ما می فهمیم چه اتفاقی دارد می افتد.
  • {اخراج بازیکنان پرسپولیس از زمین} برخی بازیکنان می خواهند برای هواداران نرمش کنند و بگویند تعصب شدید داریم. مربی باید آنقدر قوی باشد که به بازیکن خود هشدار دهد که وقتی وارد زمین می شوید، اجازه ندارید با داور یا بازیکن حریف صحبت کنید.
  • {جایگزینی سروش قبل از اخراج} عمرا به عنوان سرمربی قدرت هدایت تیم بزرگی مثل پرسپولیس را ندارد و جای این تیم ندارد. چند بازیکن پرسپولیس در آرنج سرمربی برزیلی تاثیرگذار هستند و اسمار فقط یک مربی خوب است. سروش رفیعی بازیکنی است که فوتبالش را خیلی دوست دارم و یکی از بازیسازهای خوب فوتبال ماست اما نباید به حاشیه برود و این وظیفه سرمربی است که با او صحبت کند. در کل می گویم حتی اگر بازیکنی به گوش پرسپولیسی ها بزند، نباید واکنش نشان دهند.
  • {پیشنهاد به اسمار برای بازی هواداری} پرسپولیس بازی را از جلو ببندد و اجازه حضور و بازی این تیم را ندهد. پیشنهاد من برای این بازی این است که مسعود ریگی جلوی دفاع وسط پرسپولیس بازی کند و عمق دفاع را پوشش دهد و زیاد نفوذ نکند.
  • {احتمال از دست دادن امتیاز از استقلال} بازیکنان استقلال خیلی ضعیفتر از پرسپولیس هستند و فکر می کنم این تیم امتیاز از دست بدهد.
  • {جایگزین عالیشاه} باید سینا اسدبیگی را در ترکیب قرار دهد و به این بازیکن اجازه دهد تا با قدرت شوتزنی بالایی که دارد، جلو بازی کند. خدابندلو بازیکن خوبی است اما هنوز جایی در تیم پرسپولیس ندارد.
  • {شانس قهرمانی} پرسپولیس یک امتیاز از استقلال عقب است و از هر نظر شایسته قهرمانی است.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس در دور برگشت با قهرمانی فقط استراحت می کند/ صعود این تیم فقط دو دلیل دارد…



سرویس داخلی اخبار فوتبال