نریمان جهان: شرایط 3 تیم دیگر برای سقوط بدتر است


سرویس خبر شماره: 2020388
21 مه 1403 در 6:58 ب.ظ.
2.2 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

من از عملکرد کلی خود راضی هستم.

هافبک باتجربه پیکان که سابقه بازی در تیم های لیگ بزرگ را دارد از عملکرد خود و تیمش دفاع می کند.

نریمان جهان: شرایط 3 تیم دیگر برای سقوط بدتر است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پیکان در برابر آلومینیوم شکست خورد تا تصور خطر سقوط کمی بیشتر شود. سامان نریمان جهان به خبرنگار ما گفت: به نظر من عادلانه ترین نتیجه مساوی بود، اما این اشتباهات است که نتایج را تعیین می کند و ما باید از این اشتباهات درس بگیریم تا در آینده از آنها استفاده کنیم.

وی درباره شرایط این تیم گفت: البته اینکه می گویند تیم در شرایط بحرانی قرار دارد به نظر من درست نیست چرا که تیم ما در 5 بازی قبلی به جز دو بازی اخیر شکستی را متحمل نشده است و حتی دو بازی را هم برده ایم. خیر و یکی از مهم ترین دلایل آن کم تجربگی و جوانی بازیکنان ما بود چرا که بیشتر گل های تیم ما در دقیقه 90 به بعد بود که نشان از کم تجربه بودن بازیکنان ما دارد. امیدوارم نتایج بهتری بگیریم.

این بازیکن درباره عملکرد خود گفت: عملکرد شخصی من بد نبود. در سه بازی اخیر 2 پاس گل دادم و قبل از آن 5 بازی خوب انجام دادم که متاسفانه گلی و پاس گلی نداشتم. به هر حال من تا الان 5 پاس گل داده ام و این کار را هم کردم. من کمی خوش شانس بودم، از قله دور بودم. جدول آقای آلوز با 10 پاس گل کمتر از اینها بود، اما متأسفانه آنطور که باید پیش نرفت و شاید با همه این صحبت ها از رتبه کلی خود بسیار راضی باشم. کارایی. اگر مسابقات من را تماشا کنید متوجه منظور من خواهید شد.

1952142

وی درباره نشست هفته آینده گفت: این هفته بازی سختی مقابل ذوب آهن داریم که تیم فصل گذشته من هم هست. هدف ما در این دیدار سه امتیازی است که با توجه به شرایط جدول به آن نیاز زیادی داریم و مطمئنم اگر بچه ها بهترین بازی خود را انجام دهند دور از دسترس نخواهد بود.

نریمان جهان سخنان خود را اینگونه به پایان رساند: مطمئنم تیم ما امسال در جام قهرمانی باقی خواهد ماند چون 3 تیم دیگر در شرایط بسیار بدتری نسبت به ما هستند و ما با پیروزی کاملا از آنها جدا می شویم و اصلا به سقوط فکر نمی کنیم و من امیدوارم در این دیدار مقابل ذوب، کار را تمام کنیم.

مجله اخبار فوتبال داخلی