تراکتور اندی کارول را می‌خواست


سرویس خبر شماره: 1843580
22 سپتامبر 1401 @ 8:21 ب.ظ
62.2K |

32نقطه نظر

منفجر نشدن بمب انتقالی ایران

مهاجم سابق لیورپول و تیم ملی انگلیس پیشنهاد سرخ پوشان تبریز را برای حضور در فوتبال ایران رد کرد.

تراکتور اندی کارول را می‌خواست


بازگشت او به نیوکاسل دو سال بیشتر طول نکشید و این بار راهی ردینگ و وست بروم شد.
حالا دیلی میل انگلیسی در خبری جالب فاش کرد که اندی کارول، مهاجم باسابقه فوتبال جزیره پیشنهاد تراکتورسازی را رد کرده است. پیشنهادی که از نظر مالی مبلغ نسبتاً چشمگیری را برای او به همراه داشت و حقوق هفتگی 20 هزار پوند برای او به همراه داشت.

با این حال، همانطور که دیلی میل ادعا می کند، کارول پیشنهاد تراکتور را رد کرده است زیرا منتظر بررسی پیشنهادات دیگر در انگلیس است.
البته کارول اولین چهره انگلیسی مورد هدف تراکتور نیست. جان توشاک، سرمربی ولزی سابق رئال مادرید و اسپورتینگ که به عنوان یکی از پرافتخارترین مربیان خارجی وارد فوتبال ایران شده بود، خیلی زود از سمت خود در این باشگاه برکنار شد. آنتونی استوکس، مهاجم ایرلندی سابق سلتیک، یکی دیگر از اعضای بریتانیایی باشگاه تراکتورسازی بود که مانند بسیاری از باشگاه‌های دیگرش، خاطرات خوشی از خود به یادگار نگذاشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اندی کارول، مهاجم 33 ساله سابق لیورپول و تیم ملی انگلیس که پس از پایان قرارداد قرضی 7 ماهه اش با وست برومویچ بدون تیم مانده بود، پیشنهاد تراکتورسازی برای بازی در تبریز را رد کرد.
غول 193 سانتی متری فوتبال انگلیس که پس از جام جهانی آلمان با درخشش در لباس نیوکاسل به فوتبال انگلیس معرفی شد، در سال 2011 به لیورپول پیوست و پس از یک فصل بازی در این تیم به صورت قرضی با بند خرید دائمی راهی وستهام شد. . انتقالی که باعث شد 6 فصل در خط حمله چکش ها بازی کند و در مجموع 40 گل برای این تیم به ثمر برساند.