لیگ 1 / شکستن طلسم شاگردان سید سیروس در پیروزی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رقابت های لیگ دسته یک فوتبال ایران از ساعت 18:30 روز سه شنبه با برگزاری دو دیدار همزمان آغاز و وارد هفته چهارم شد و به خوزستان سفر کرد.

استقلال خوزستان امروز جدا از اینکه توانست روند شکست ناپذیر خود را حفظ کند، اولین پیروزی فصل را مقابل دریای کاسپین بابل با نتیجه یک بر صفر به دست آورد و 6 امتیازی شد اما شاگردان بیاتلو بدون امتیاز ماندند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

نیمه اول در شرایطی به پایان رسید که دو تیم موقعیت جدی روی دروازه ایجاد کردند اما فرصت گلزنی نداشتند و پس از 45 دقیقه به هیچ رضایت دادند.

شاگردان پورموسوی در ابتدای نیمه دوم عملکرد بهتری داشتند و توانستند در دقیقه 49 توسط علی وزیر پناه به گل اول بازی برسند اما پس از آن کاسپین بابل عملکرد بهتری داشت و با ارسال از جناحین و نفوذ حملات زیادی انجام داد. مدافعان استقلال خوزستان اما بدون گل.

شاگردان وحید بیاتلو که در سه بازی اخیر خود موفق به کسب پیروزی و سه تساوی نشده اند، امروز به دنبال اولین برد فصل خود بودند و در طرف مقابل استقلال خوزستان پس از سه تساوی متوالی به دنبال کسب سه امتیاز بود. در این بازی مهم میدان حریف خود را بدست آورید.

شاگردان پورموسوی مقابل تیم دریای کاسپین بابل به پیروزی رسیدند.

لیگ 1 / شکستن طلسم شاگردان سید سیروس در پیروزی


سرویس خبر شماره: 1843583
22 سپتامبر 1401 ساعت 20:33 |
289 امتیاز خبر

0نقطه نظر

دریا بابل صفر – استقلال خوزستان یک;