تراکتور را به تنظیمات اولیه خود برگردانید

در ماه‌های اخیر با وجود غیبت شخصی محمدرضا زنوزی از تراکتور، هزینه‌های سرسام‌آور این تیم پرداخت شده، تجارت بین‌الملل بسته شده و تمامی بدهی‌های خارجی و داخلی توسط بخش خصوصی پرداخت شده تا این تیم وارد نقل و انتقالات زمستانی شود. بدون بدهی

بحث انتقال مالکیت کلید خورد، اما با افزایش مطالبات مدیریتی، هیچ اقدام اجرایی مشاهده نشد، بنابراین موضوع انتقال مالکیت به تدریج بالا گرفت و رنگ باخت و با عدم استقبال خریداران به طور نامحسوس منتفی شد. حذف مالک باشگاه تراکتورسازی از این تیم نیز هر روز اوضاع را تشدید کرده و تراکتورسازی بار دیگر در جایگاهی در جدول قرار می گیرد که در نظر گرفته نشده بود. بنابراین هر چه بخش خصوصی وارد کرد، دود شد و تنها یک کمپ ورزشی مجهز و یک تیم مستاصل و بحران زده باقی ماند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”؛ تراکتورسازی در سال 97 خصوصی شد و محمدرضا زنوزی با مالکیت این تیم سابق معادله نقل و انتقالات لیگ برتر را بر هم زد. ستارگان فریبنده تیم ملی تراکتورسازی که در فصل 96-97 در آستانه سقوط قرار داشتند، خواستگاری کامل کردند اما راه قهرمانی در لیگ برتر خیلی دور بود و همه چیز بدون مشکل پیش نرفت و تنها با مسائل مالی به پایان رسید. .

جمعی از پیشکسوتان و بزرگان تاریخ باشگاه تراکتورسازی با حضور در دفتر محمدرضا زنوزی خواستار حضور او در کنار این تیم شدند.

تراکتور بخش خصوصی به یک رقیب ستاره تبدیل شده بود و یک جام حذفی نیز به دست آورد. در چنین شرایطی تی تی ها به چیزی جز قهرمانی در لیگ برتر بسنده می کردند که کار مدیران تیم را بیش از گذشته سخت می کرد.

پیشکسوتان تراکتورسازی علاوه بر حمایت مالی، حمایت معنوی را برای موفقیت تراکتور ضروری دانستند. این حمایت معنوی و همچنین بازگشت هواداران به ورزشگاه می تواند شرایط موفقیت را تکمیل کند. پیشکسوتان تراکتورسازی در این دیدار از محمدرضا زنوزی خواستند تا مانند گذشته تراکتورسازی را زیر یکی از حمایت های مادی و معنوی خود قرار دهد و مانند گذشته شرایط این تیم را بهبود بخشد.

همه چیز خوب بود تا اینکه کرونا چرخه منظم تراکتور را مختل کرد. شیوع ویروس کووید 19 اقتصاد جهان را تکان داد به طوری که تراکتور بخش خصوصی این تیم دیگر در جیب قبلی نبود و از طرفی خیل عظیم هواداران این تیم از صحنه ها و قدرت اصلی دور ماندند. تراکتور گم شد عدم حضور هواداران در صحنه واقعی باعث شد فضای کاملا مجازی فضای هواداران را در بر بگیرد و مشاجره بین سکانداران مجازی و تراکتور آغاز شد تا محمدرضا زنوزی به عنوان سرمایه گذار فوتبال هر روز بیش از پیش دلسرد شود. . .

تراکتورسازی امروز میزبان مس رفسنجان است و هواداران این تیم پس از طی مسافتی حدود 800 روزه برای دیدن تراکتور واقعی به یاد امام به ورزشگاه می آیند. این بازگشت بدون مالک برای پیشکسوتان تراکتورسازی چندان قابل قبول نبود. آنها معتقد بودند که حمایت مالی به تنهایی کافی نیست و مالک نیز باید حمایت معنوی از تراکتور داشته باشد. به همین منظور جمعی از این گونه پیشکسوتان به دفتر تراکتورسازی آمدند تا شاید او را برای بازگشت به تیم مجاب کنند.


سرویس خبر شماره: 1817866 |
14 فروردين 1401 ساعت 18:19 |
2,248 امتیاز خبر|

2نظرات

دیدار کهنه سربازان تیم با زنوزی.

مالک باشگاه از مسائل تیم سازی و عمدی نیز گلایه داشت اما علیرغم دلخوری ها، زنوزی با درخواست دانش آموختگان تراکتورسازی در نهایت موافقت کرد تا با آنها به اردوی تیم برود و پس از سال ها دوباره در تراکتور باشد. و کمک کند تا تراکتور از بحران خارج شود. بازگشت هواداران به ورزشگاه و آشتی مالک با هواداران توسط پیشکسوتان می تواند شروع جدیدی برای تراکتورسازی در قرن جدید باشد و این تیم را به شرایط کارخانه ای دوران طلایی بازگرداند که اینطور نیست. نه چندان دور



مجله اخبار فوتبال داخلی