تراکتور مدافع استقلال را شارژ کرد!


سرویس خبر شماره: 1982620
5 دسامبر 1402 در 7:07 ب.ظ.
707 امتیاز خبر

0نقطه نظر

بازگشت اعتماد به نفس با گلزنی مقابل تیم قدیمی:

ایمان سلیمی مدافع سابق تراکتورسازی و حال حاضر استقلال پس از زدن گلی مهم به این دو تیم عملکرد بهتری دارد.

تراکتور مدافع استقلال را شارژ کرد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ایمان سلیمی پس از گلزنی به تراکتورسازی با روحیه بالاتر و عملکرد بهتر در ترکیب استقلال حاضر می شود.

مدافع بلند قامت استقلال که به دلیل مصدومیت آرمین سهرابیان زود به ترکیب اصلی استقلال پیوست، حالا در دوران غیبت محمد مرادمند به یکی از ارکان اصلی خط دفاعی استقلال تبدیل شده است.

دو خطای مهلک در دیدار مقابل سپاهان (خطای پنالتی هند) و هوادار (گل به خودی) می تواند روحیه و اعتماد به نفس این بازیکن را از بین ببرد و اعتماد هواداران و کادرفنی استقلال را از او بگیرد اما گلی که به تراکتور زد. او نوشدارویی داشت که روند فوتبالی این بازیکن در استقلال را تحت تاثیر قرار داد.

1953038

سلیمی پس از گلی که به تراکتور زد، با اعتماد به نفس و شجاعت بیشتری در خط دفاعی استقلال ظاهر شد و مقابل تراکتور یکی از بهترین بازیکنان این تیم بود. او دیروز مقابل ذوب آهن خوب بازی کرد اما یک امتیاز. جالب اینجاست که در دقیقه 36 بازی که استقلال در حمله همه جانبه نبود، سلیمی در پشت محوطه جریمه از ذوب آهن ظاهر شد و پس از دریافت پاس ارسالی به او شوت زد، هرچند این ضربه به جایی نرسید اما این بازیکن ظاهر شد. در تیم آبی با روحیه ای متفاوت و اعتماد به نفس بیشتر.

استقلال در غیاب محمد مرادمند چند هفته ای باید از مثلث متشکل از روزبه چشمی، ایمان سلیمی و آرمین سهرابیان استفاده کند. این سه بازیکن از سرمایه های استقلال در پست دفاع وسط هستند که نکونام باید همزمان از آنها استفاده کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی