تراکتور ولکن رتبه سوم نیست! / خط رحمان برای شهریار



تراکتور با پیروزی های متوالی در هفته های اخیر با قدرت بیرون می آید و سپاهان را به رده سوم می رساند. البته تیم تبریزی یک بازی بیشتر از اصفهانی ها دارد اما برای مردان پاکخمس تمدید بردهای پیروز بسیار مهم بود.

حریف این هفته تراکتور شمس آذر بود. تیمی که پاس را از غول های فوتبال قزوین می گیرد و به حریفان کمتر باج می دهد. این مسابقه به عنوان آخرین بازی سال 1402 برای هر دو تیم بسیار مهم بود. تراکتور می خواست با ادامه بردهای پیاپی خود با روحیه به تعطیلات نوروزی برود و شمس آذر نیز به عنوان شگفتی ساز این فصل جایگاه خود را حفظ کرد.

شمس آذر در اولین فصل سطح اول فوتبال ایران ستاره ای داشت که 5 گل برای این تیم به ثمر رساند. شمس آذر با گل های رحمان جعفری توانست رتبه قابل قبولی برای سعید زاغی در رده بندی کسب کند. ستاره ای که در تعطیلات نیم فصل و نقل و انتقالات زمستانی به تبریز و تراکتورسازی سفر کرد.

رحمان جعفری در دو دیدار اخیر تراکتورسازی سه گل برای تیم جدیدش به ثمر رسانده بود تا کمبود مهاجم در تیم تراکتورسازی به طور کامل جبران شود. در این دیدار رحمان در سومین بازی متوالی گلزنی کرد و این بار دروازه تیمش را در نیم فصل اول باز کرد!

رحمان جعفری حالا در حالی که هنوز 9 بازی تا دور برگشت باقی مانده 4 گل برای تیم جدیدش به ثمر رسانده و با 9 گل در این فصل بعد از شهریار مغانلو بهترین گلزن فوتبال ماست و البته با تراکتور با این پیروزی مقام سوم خود را کسب کرد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال