فابریزیو رومانو می گوید ستاره 27 ساله می تواند تابستان امسال منچستریونایتد را ترک کند.

فابریتزیو رومانو، مربی نقل و انتقالات، گفته است که منچستریونایتد ممکن است اقامت سفیان امرابات در اولدترافورد را در تابستان امسال تمدید نکند، که منجر به بازگشت او به باشگاه مادرش فیورنتینا خواهد شد.

منچستریونایتد ممکن است امرابات را حفظ نکند، تصمیم نهایی به زودی خواهد رسید

شیاطین سرخ در ماه آگوست این بازیکن 27 ساله را به صورت قرضی از سری آ فیورنتینا به خدمت گرفتند. این بازیکن یک پیش فصل با شیاطین سرخ کسب نکرد و در طول موج هم تیمی هایش نبوده است. اریک تن هاگ، سرمربی یونایتد به ندرت از او استفاده کرده است و اسکات مک تومینای و کوبی ماینو را جلوتر از او انتخاب کرده است.

رومانو در ستون گزارش روزانه خود برای CaughtOffside درباره وضعیت امرابات در منچستریونایتد صحبت کرد و به این نکته اشاره کرد که مانکنیونی ها ممکن است گزینه خرید بازیکن مراکشی را فعال نکنند. روزنامه نگار ایتالیایی گفت:

سوفیان امرابات این فصل از زمان پیوستن قرضی از فیورنتینا به منچستریونایتد، راحت ترین زمان را برای حضور قرضی در منچستریونایتد سپری نکرده است و اکنون گمانه زنی هایی در مورد تصمیم گیری برای تابستان وجود دارد.

با این حال، درک من این است که تاکنون هیچ تصمیمی به امرابات یا فیورنتینا ابلاغ نشده است. با این حال، احتمالاً به زودی تصمیمی گرفته خواهد شد و این امکان وجود دارد که شیاطین سرخ تصمیم بگیرند این بازیکن را حفظ نکنند و شاید به مسیر دیگری بروند.

رومانو در پایان افزود:

با این حال، لازم به یادآوری است که امرابات در سال های اخیر کیفیت واقعی خود را نشان داده و در جام جهانی با مراکش در بزرگترین صحنه حضور داشته است. او در اواخر ماه اوت به یونایتد آمد و تقریباً هیچ پیش فصلی نداشت، بنابراین جای تعجب نیست که او در بهترین حالت خود نبوده است. ببینیم در هفته های آینده چه اتفاقی خواهد افتاد

عملکرد سوفیان امرابات برای منچستریونایتد چگونه بوده است؟

امرابات در ماه آگوست به یونایتد پیوست اما دو بازی آخر ماه را به دلیل مصدومیت نامشخصی از دست داد. او در نهایت اولین بازی خود در لیگ برتر را در 24 سپتامبر در پیروزی 1-0 مقابل برنلی انجام داد. این بازیکن مراکشی اما در دقیقه 89 از روی نیمکت بیرون آمد، یعنی طعم بازی های خام لیگ برتر را نچشید.

هفته بعد، او اولین بازی خود را در لیگ برتر برای منچستریونایتد انجام داد. متأسفانه، با شکست 1-0 یونایتد مقابل کریستال پالاس، این شروع پیروزی او نبود. آمربات تا کنون 14 بازی در لیگ برتر انگلیس انجام داده است که فقط نیمی از آنها را آغاز کرده است. او همچنان به دنبال اولین گل و پاس گل خود برای باشگاه است.

اجراهای امرابات لزوما ضعیف نبوده اند، اما قابل توجه هم نبوده اند. او اغلب کمی تنبل به نظر می‌رسید، برای بازی در آخرین پاس تلاش می‌کرد و در تساوی‌های سخت نتوانسته است به تماس پاسخ دهد. اگر او در چند هفته آخر فصل شرایط را به طور عمده تغییر ندهد، بازگشت به فیورنتینا ممکن است اجتناب ناپذیر شود.

https://sportslens.com/news/manchester-united-transfer-news-fabrizio-romano/ منبع: