ترس از سقوط دوباره وارد زندگی عنایتی شده است!


سرویس خبر شماره: 2019980
19 اردیبهشت 1403 ساعت 12:24 |
525

0نقطه نظر

دو شکست در دقایق پایانی کار را برای پیکان سخت کرد

دو شکست پیاپی پیکان ها را به منطقه خطر بازگردانده و حالا باید در 4 هفته گذشته با تمام توان مبارزه کنند.

ترس از سقوط دوباره وارد زندگی عنایتی شده است!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، خودروسازان پایتخت که با پیروزی در چند دیدار متوالی و دور شدن از منطقه خطر توانسته اند به جدول رده بندی قهرمانی صعود کنند، چند هفته ای است که وضعیت خوبی از نظر نتیجه گیری ندارند. دو شکست متوالی در آخرین دیدارها نیز آنها را نگران کرده است.

پیکان در دو هفته اخیر با دو گل دیرهنگام مقابل شمس آذر در قزوین و آلومینیوم تهران شکست خورد تا 6 امتیاز حساس را از دست بدهد. خودروسازان با 25 امتیاز در رده دوازدهم قرار دارند و با توجه به 22 امتیازی نساجی، استقلال خوزستان و فولاد و البته با نگاهی به دیدارهای آینده آنها، همچنان نگرانی از سقوط شاگردان عنایتی وجود دارد.

2019650

پیکان در 4 هفته پایانی لیگ برتر به مصاف ذوب آهن، تراکتور، فولد و استقلال می رود. 4 تیم که هر کدام برای بهبود جایگاه خود در رده بندی تلاش خواهند کرد. از سوی دیگر یکی از دیدارهای پیکان برابر رقیب مستقیم خود باشگاه فوتبال خوزستان در اهواز و آخرین دیدار این تیم برابر استقلال تهران خواهد بود که برای قهرمانی تلاش می کند.

2019651

رضا عنایتی سرمربی پیکان از نگرانی بازیکنان بابت نتایج ضعیف دو هفته اخیر در تمرینات تیمش خبر داد و حالا خودروسازان باید تمام تلاش خود را برای بهبود شرایط خود به کار گیرند تا خطر سقوط از بین برود.

مجله اخبار فوتبال داخلی