راز هری کین فاش شد او به این نوشیدنی معتاد است

شاید بایرن مونیخ در این فصل نتوانسته قهرمان بوندسلیگا شود، اما هری کین با زدن 36 گل در تنها 32 بازی و شکستن رکوردهای متعدد، بهترین گلزن آلمان شد. کاپیتان انگلیس همچنان می تواند در این فصل با بایرن قهرمان لیگ قهرمانان شود و در حال حاضر خود را برای بازی برگشت نیمه نهایی در سانتیاگو برنابئو آماده می کند.

کین اولین هفته های خود را در بایرن در هتلی در مونیخ گذراند و مشخص شد که او دوست دارد برای صبحانه گوشت خوک و لوبیا پخته بخورد. در مصاحبه قبل از بازی مادرید از توخل پرسیده شد که چه چیزی او را در مورد اولین فصل حضور کین در این باشگاه شگفت زده کرده است و توخل همچنین علاقه مهاجم را به نوعی نوشیدنی نشان داد.

او به خبرنگاران گفت: «او در روز چند کاپوچینو می‌نوشد. هر وقت به آشپزخانه می روم او آنجاست. حتما خیلی خوبه و منم شروع کردم به نوشیدنش. کین تناسب اندام و سالمی دارد و شخصیت فوق العاده ای دارد که می تواند فشار را تحمل کند. او کاپیتان انگلیس است و هر آنچه را که می خواستیم به تیممان آورد. او باید در مقابل رئال هم این را ثابت کند.”

توخل امیدوار است پیش از ترک این باشگاه در پایان فصل، بایرن را به فینال لیگ قهرمانان اروپا برساند. هری کین در بازی رفت مقابل رئال مادرید از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد و در این فصل در 11 بازی لیگ قهرمانان اروپا 8 گل و 3 پاس گل به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید: رئال مادرید – بایرن مونیخ; دیگ جوش برنابئو/ این فینالیست قهرمان می شود!

سرویس اخبار فوتبال خارجی