ترکیب احتمالی ایران مقابل قطر


سرویس خبر شماره: 2000365
18 فوریه 1402 در 00:59
14.1 هزار امتیاز خبر|

29نقطه نظر

ورود طارمی و حذف ستاره;

امیر قلانویی به دنبال انتخاب 11 مهره موثر برای دیدار مقابل قطر است.

ترکیب احتمالی ایران مقابل قطر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی فوتبال ایران در دیدار حساس نیمه نهایی جام ملت های آسیا 2023 از ساعت 18:30 امشب (چهارشنبه) در دوحه به مصاف تیم ملی قطر می رود و امیدوار است به عنوان قهرمانی صعود کند. سد میزبان این مسابقات. فینالیست شوید و یک قدم به قهرمانی نزدیکتر شوید.

امیر قلانویی برخلاف دو دیدار اخیر مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا، در دیدار امشب هیچ بازیکن محرومی در اختیار ندارد اما به دلیل اینکه نمی تواند از سیدمجید حسینی و صادق محرمی که هر دو از ارکان تاثیرگذار خط دفاعی خود هستند، استفاده کند. صدمات.

پیروزی ارزشمند و تاریخی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ژاپن و راهیابی به جمع چهار تیم برتر جام ملت های آسیا، احتمالا شرایطی را رقم خواهد زد که قلعه نویی کمترین تغییرات را در ترکیب خود برای دیدار امشب برابر قطر داشته باشد. و پیش بینی می شود با پایان محرومیت تنها یک انتقال انجام شود، مهدی طارمی و ورودش به جمع یازده اصلی انجام شود و البته سیستم ایران کمی تغییر کند.

علیرضا بیرانوند مثل همیشه آماده و سرحال است تا بتواند در دیدار امشب مقابل قطر عملکرد درخشانی از خود به نمایش بگذارد و برخلاف دوره قبل جام ملت ها که نتوانست با تیم ملی به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند. او این بار می خواهد از عملکرد موثر خود چیزی بسازد تا تیم ایران پاس بدهد. او فینالیست ساد عنابیها می شود و تلاش می کند دومین کلین شیت خود را ثبت کند.

1982331

انتخاب های قلعه نویی برای قلب خط دفاعی مشخص است. حضور همزمان محمدحسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده در ترکیب تیم ملی ایران تکرار خواهد شد و این دو بازیکن به دنبال بهترین عملکرد در پست دفاع مرکزی تیم ملی هستند و نمی خواهند به مهاجمان قطری اجازه نفوذ بدهند.

رامین رضاییان تنها گزینه قابل اعتماد سمت راست خط دفاعی تیم ملی در غیاب محرمی است و این مدافع سپاهان تلاش می کند مانند دو بازی گذشته کارآمد و درخشان باشد و اکرم عفیف، وینگر چپ قطر را خطرناک نکند. تاثیر از طرف او

1986920

میلاد محمدی در دیدار مقابل ژاپن جای احسان حاج صفی را در سمت چپ خط دفاعی گرفت و به قدری خوب عمل کرد که سامورایی نتوانست در کنار او خطرناک ظاهر شود و در این شرایط بعید است تغییری در آن ایجاد شود. بدون توجه به اینکه محمدی جزو بازیکنان اصلی است یا خیر، کنار زمین مقابل قطر.

تیم ملی ایران برای اولین بار در جام ملت های 2023 با دو هافبک دفاعی به مصاف ژاپن رفت اما با توجه به شکل بازی قطر، قلعهنویی به سیستم قبلی خود برمی گردد و دوباره از یک هافبک در دفاع استفاده می کند و با وجود عملکرد درخشانی که داشت. امید ابراهیمی امیدوار بود او را از ترکیب حذف کند و از سعید عزت اللهی، هافبک قدبلند و مبارز خود استفاده کند.

سامان قدوس تنها بازیکن تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیاست که در تمام بازی‌های گذشته جام ملت‌ها در ترکیب این تیم حضور داشته است. آنقدر تاثیرگذار است که بعید به نظر می رسد قلعه نویی امشب مقابل قطر از آن استفاده نکند. .

علیرضا جهانبخش یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی ایران در دیدار مقابل ژاپن بود. او در طراحی حملات نقش ویژه ای داشت و با فرارهای سریع خود مشکل ایجاد می کرد و البته از روی نقطه پنالتی موفق به زدن گل پیروزی شد. و با این عملکرد باید منتظر او مقابل قطر هم باشیم.

1986773

محمد محبی در دیدار مقابل ژاپن برای اولین بار در جام ملت ها به ترکیب اصلی رسید و پس از چهار بازی متوالی جایگزین مهدی قیدی روی نیمکت شد. او با گلزنی باشکوه و پربار به کار خود ادامه داد و قبل از پنالتی روی کنعانی زادگان راهی این دیدار استثنایی شد تا جایگاه خود را در بین 11 بازیکن ابتدای دیدار مقابل قطر حفظ کند.

تیم ایران در دیدار مقابل ژاپن با یک مهاجم نوک بازی کرد و سردار آزمون خود را فوق العاده نشان داد و به محمد محبی پاس گل داد و با دوندگی سخت خود نفس سامورایی ها را بند آورد. مهدی طارمی دوباره در کنارش.

مهدی طارمی پس از گذراندن یک جلسه محرومیت به ترکیب اصلی بازخواهد گشت و در کنار سردار، مهاجمان تیم ملی به مصاف قطر خواهند رفت. طارمی پس از غیبت در یک جلسه می خواهد بار دیگر خودی نشان دهد و سه گل خود را بهبود بخشد و به تیم ملی در راه فینال کمک کند.

1985585

ترکیب احتمالی تیم ملی فوتبال ایران در برابر قطر احتمالا به شرح زیر خواهد بود:

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، رامین رضاییان، میلاد محمدی (احسان حاج صفی)، سعید عزت اللهی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، محمد محبی، مهدی طارمی و سردار آزمون.

مجله اخبار فوتبال داخلی