سرانجام تایید شد که لیورپول به عنوان حریف بعدی جام حذفی با ساوتهمپتون بازی می کند – لیورپول اف سی

لیورپول پس از پیروزی 3 بر 0 در بازی تکراری سه شنبه شب مقابل واتفورد، در دور پنجم جام حذفی انگلیس میزبان ساوتهمپتون خواهد بود.

قرمزها در نیمه دوم پیروزی 5-2 مقابل نوریچ در دور چهارم جام حذفی مقابل برنده دیدار واتفورد مقابل ساوتهمپتون قرار گرفتند، اما برای شناخت حریف خود منتظر بودند.

با تساوی 1-1 تیم چمپیونشیپ در تساوی اولیه، سه شنبه شب به بازی مجدد در سنت مری رفتند.

این منجر به پیروزی 3-0 برای ساوتهمپتون شد که اکنون برای شروع ساعت 20 (GMT) چهارشنبه 28 فوریه به آنفیلد می رود.

این تساوی سه روز پس از فینال جام کارابائو مقابل چلسی و سه روز قبل از سفر لیورپول به ناتینگهام فارست در لیگ برتر کاهش می یابد.

ساوتهمپتون، انگلستان - یکشنبه، 28 مه 2023: دیوگو جوتا از لیورپول گل چهارم را به ثمر رساند تا نتیجه 4-4 در جریان بازی لیگ برتر انگلستان بین ساوتهمپتون اف سی و لیورپول در ورزشگاه سنت مری به ثمر برسد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

این اولین باری است که لیورپول پس از بازی عجیب 4-4 در سنت مری در آخرین روز لیگ برتر فصل گذشته مقابل ساوتهمپتون قرار می گیرد و بیستمین دیدار آنها در دوران یورگن کلوپ خواهد بود.

ساوتهمپتون اکنون توسط راسل مارتین اداره می شود که در ماه ژوئن پس از دوره های چشمگیر هدایت MK Dons و Swansea منصوب شد.

تیم مارتین در حال حاضر در رده دوم چمپیونشیپ قرار دارد و با 11 امتیاز اختلاف نسبت به لستر صدرنشین است و آدام آرمسترانگ بهترین گلزن آنها در این فصل تاکنون است.

کایل واکر-پیترز، گاوین بازونو، یان بدنارک و استوارت آرمسترانگ از نام‌های آشنای تیم مارتین هستند و همگی بازیکنان مهمی هستند.

لیورپول امیدوار است با ادامه رقابت های جام حذفی، برای دومین بار در این فصل به ومبلی سفر کند، زیرا در دورهای قبل آرسنال و نوریچ را شکست داده بود.

قرمزها شش گلزن مختلف در رقابت های این فصل داشته اند که دیوگو جوتا، کورتیس جونز، رایان گراونبرچ، لوئیس دیاز، داروین نونز و ویرجیل فن دایک همگی یک بار موفق به گلزنی شدند.

آلیسون و جرل کوانسا تنها بازیکنانی هستند که در هر دقیقه از این دو بازی تاکنون حضور داشته اند.

https://www.thisisanfield.com/2024/02/liverpool-to-play-southampton-as-next-fa-cup-opponent-finally-confirmed/ منبع: