ترکیب احتمالی تراکتورسازی مقابل پرسپولیس

خط حمله: سورپرایز برای یحیی
غیبت مهدی هاشم نژاد باعث شد محمد قنبری مهره ثابت تراکتورسازی در این پست شود. در جناح راست، احتمال حضور خیمه در ترکیب اصلی بیشتر است و پاکو خمس احتمالا برای بازی با پرسپولیس شگفتی ساز خواهد بود. محمد عباس زاده با گلزنی در بازی اول انگیزه زیادی برای بازی در پست مهاجم داشت اما رضا اسدی یار ثابت و انتخاب اول کادر فنی تراکتورسازی است.

1828480

ترکیب احتمالی تراکتورسازی مقابل پرسپولیس:
محمدرضا اخباری، آرش قادری، سیدمحمد حسینی، محمد آقاجانپور، ابوالفضل رزاق پور، صفا هادی، مهدی کیانی، ریکاردو آلوز، گوستاوو وگنین، محمد قنبری، خیمه رومرو، رضا اسدی.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تراکتورسازی با غلبه بر پرسپولیس وارد کورس قهرمانی شده و بر جدول رده بندی مسلط خواهد شد و با استفاده از تقابل مستقیم مدعیان در این دو هفته جای خود را در جمع چهار تیم برتر جدول محکم خواهد کرد. . آنها اکنون 36 امتیازی هستند و با برد پرسپولیس به سه امتیاز این تیم می رسند و بدون توجه به دو بازی دیگر، با پیروزی هفته آینده به رده سوم یا چهارم خواهند رسید.

تراکتورسازی دیدار حساس مقابل پرسپولیس را با تغییراتی و شگفتی های احتمالی آغاز خواهد کرد.

ترکیب احتمالی تراکتورسازی مقابل پرسپولیس

نکته مثبت خمس این است که صفا هادی پس از یک جلسه تعلیق به اردوی ارتش سرخ در تبریز بازگشته و در اختیار خمس پاکو قرار دارد. او در بازی قبلی حضور نداشت و در غیاب او مهدی کیانی با بازوبند کاپیتانی برای تراکتور به میدان رفت.

خط دفاع: چهار نفر با ترکیبی از نام های آشنا
در ترکیب دفاعی تراکتورسازی محمد آقاجانپور در سمت راست و آرش قدری در میانه حضور خواهند داشت. شریک او به احتمال زیاد محمد حسینی است و با وجود مصدومیت آن بازیکن خمس او را گزینه اول قرار داد. در سمت چپ ابوالفضل رزاق پور شانس بیشتری برای بازی دارد.

1828477

خط دروازه: اخباری زخمی ذخیره مرادیان
شب گذشته مشخص شد که محمدرضا اخباری در آخرین تمرین تراکتورسازی مجدداً دچار درد مچ پا شده و به همین دلیل احتمال دارد بازی را از روی نیمکت آغاز کند. البته او انتخاب سرمربی اسپانیایی است و کادر پزشکی تراکتورسازی برای آوردن او به این تیم تلاش خواهد کرد. با این حال احسان مرادیان نیز گزینه ذخیره خواهد بود.

1828479

خط میانه: سه خارجی مقابل پرسپولیس
صفا هادی، گوستاوو واگنین و ریکاردو آلوز. سه مولفه تراکتور که اعتماد پاک و خمس را در خود می بینند و امیدوارند مانند جدال استقلال مقابل پرسپولیس بدرخشند. بازی فوق العاده حساسی برای این سه خواهد بود. البته پیش از این تصور می شد مهدی کیانی به جای صفا در پست هافبک دفاعی بازی کند اما در آخرین تمرین شانس او ​​کمی پایین آمد.

1828476


سرویس خبر شماره: 1893914
14 مارس 1401 ساعت 08:00
6.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

چند سورپرایز برای یحیی گل محمدی;

تراکتورسازی برای این بازی هادی محمدی و مهدی هاشم نژاد را در اختیار ندارد و به همین دلیل حداقل یک تغییر برای بازی پرسپولیس خواهد داشت. البته این تنها تغییر پاکو خمس نیست و او برنامه های دیگری برای اجرای مقابل پرسپولیس در سر دارد. تکلیف چند بازیکن تا جلسه فنی روز قبل از مسابقه نامشخص بود، بنابراین او می تواند بلاتکلیفی را برای روز بازی حفظ کند.