ترکیب احتمالی سپاهان برای نبرد ال کلاسیکو


سرویس خبر شماره: 2018267
12 مه 1403 در 00:23
5.4K امتیاز خبر|

17نقطه نظر

سپاهان به دنبال چهارمین برد متوالی وارد ورزشگاه آزادی می شود و ترسی از بازی با ریسک ندارد.

ترکیب احتمالی سپاهان برای نبرد ال کلاسیکو

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ژوزه مورایس و شاگردانش پس از پشت سر گذاشتن هفته ها و ماه های سختی که منجر به حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا و دوری از صدر جدول رده بندی لیگ برتر شد، سه برد متوالی به دست آوردند. در ورزشگاه آزادی با شور و شوق بیشتری نشان داد که نتایج سه بازی اخیر تصادفی نبوده است.

بنابراین انتظار می رود مورایس با ترکیبی تهاجمی و با بهترین بازیکنان در دسترس، دیدار مقابل پرسپولیس را آغاز کند.

پیام ضروری که بعد از چند هفته مصدومیت مقابل استقلال خوزستان به ترکیب اصلی برگشت، شماره یک سپاهان در دروازه پرسپولیس خواهد بود.

2016813
عکس هایی از آخرین تمرین تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه نقش جهان که نشان می دهد با انگیزه مضاعف در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس می روند.

یکی از بزرگ ترین مشکلات موریس در این فصل، انتخاب زوج خط دفاعی سپاهان است که در هفته های اخیر با وجود مصدومیت محمد دانشگر که یکی از مهره های اصلی تیمش است، توانسته پاسخ خوبی پیدا کند. با دو نفر سیاوش یزدانی و هادی محمدی.
مثل همیشه رامین رضاییان و میلاد زکی پور در سمت چپ و راست خط دفاع حضور خواهند داشت. مهم ترین ابهام در این قسمت از تیم سپاهان غیبت احتمالی رامین رضاییان بود که به لطف سه کارتش مشکلی برای حضور در ترکیب اصلی ندارد.

در خط هافبک سه نفره سپاهان قرار است برایان دابو، محمد کریمی و امید نورافکن طبق معمول به میدان بروند و در نهایت به بخش هجومی می رسیم که با توجه به مصدومیت رضا اسدی انتظار می رود رضا شخاری، فرشاد احمدزاده و شهریار حضور داشته باشند. مغانلو در ترکیب اصلی این تیم قرار می گیرد.

پیچ سپاهانبا این توصیف ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس را می توان اینگونه تصور کرد:
پیام ناظیم، میلاد زکی پور، سیاوش یزدانی، هادی محمدی، رامین رضاییان، برایان دابو، محمد کریمی، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری و شهریار مغانلو.

2016814

مجله اخبار فوتبال داخلی