هواداران لیورپول از نظرات وحشیانه موپای در مورد منچستریونایتد چروک خواهند کرد

برای مردی که در حال حاضر برای اورتون بازی می‌کند، این احتمال وجود دارد که حتی برخی از هواداران لیورپول با برخی از بداخلاقی‌هایی که از Neal Maupay دیده‌ایم، لبخندی شرمنده داشته باشند.

این با پاسخ این جوان 27 ساله به پستی که در آن نوشته شده بود ادامه یافت: “نیل، من تو را به صورت قرضی برای دوران حرفه ای من در منچستریونایتد قراردادم و می دانم که آیا از ماندن به عنوان گزینه چرخشی راضی هستی؟ من خوشحالم که قرارداد را دائمی می کنم، تا زمانی که شما نقش عمق تیم را بپذیرید. Lmk.’

که قرضی فعلی برنتفورد به آن پاسخ داد: با دستمزدی که می دهند؟! کجا امضا کنم رفیق 😂’.

بیشتر بخوانید: (ویدئو) حذف فاحش آخرین اپیزود “Mic’d Up” هاوارد وب برای طرفداران لیورپول گویای خوبی است.

این اظهار نظر معمولاً خنده دار و جسورانه از سوی مردی بود که واقعاً به نقش شرور پانتومیم تبدیل شده است و وقتی هدفش منچستریونایتد است – حداقل می توانیم این یکی را خنده دار بدانیم.

با توجه به باشگاه فعلی او و مقدار مهماتی که این بازیکن فرانسوی به وضوح در اختیار دارد، احتمالا خیلی طول نمی کشد تا قرمزها به نوبت عصبانی شوند.

طعنه زدن به کسانی که از اولدترافورد به خاطر خرج بیش از حدشان روی بازیکنان می کنند در بهترین زمان خنده دار است، اما آمدن از سوی بازیکنی در همان بخش، باید کمی به مصدومیت آنها توهین کند.

بیشتر بخوانید: (ویدئو) آنچه هوارد وب در مورد آنتونی تیلور گفت باید طرفداران لیورپول را خشمگین کند

به همان اندازه که مهاجم سابق برایتون سهم نسبتاً متنفری دارد، دیدن کسی که امروز در بازی امروز آزادانه صحبت می‌کند و عمل می‌کند، شاداب است.

این همان «شوخی» است که شما به دیدن آن در گروه‌های واتس‌اپ عادت کرده‌اید و نه از سوی کسی در چنین عرصه‌ی عمومی، بنابراین شاید بتوانیم اقدامات او را تحسین کنیم – به ویژه در این مناسبت.

شما می توانید نظرات Maupay را از طریق مشاهده کنید @nealmaupay_ در X:

🚨 EOTK Insider با Jan Age Fjortoft: چرا آلونسو به LFC نه گفت، چه کسی اکنون جایگزین کلوپ خواهد شد؟ برندگان PL خواهند بود…



https://www.empireofthekop.com/2024/04/30/crease-maupay-united-comments/ منبع: