ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال

با توجه به نتایج سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا و البته تنش بازی ها، احتمال تفاوت تیم سپاهان مقابل استقلال با طلای بازی های آسیایی وجود دارد.

محمد رشید مظاهری، محمد نژاد مهدی، گئورگی گلسیانی، دانیال اسماعیلی فر، امید نورافکن، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، شهریار مقانلو و سجاد شهباززاده



مجله اخبار فوتبال داخلی

در خط دروازه، گزینه احتمالی محرم نویدکیا رشید مظاهری است تا مدافع سابق استقلال در یک دوئل پرحاشیه به مصاف تیم سابق خود می رود و شب مهمی را روی نقشه جهان سپری می کند.


سرویس خبر شماره: 1822598 |
14 ارديبهشت 1401 ساعت 02:18 |
4,654 امتیاز خبر|

0نظرات

تغییرات محرم به بازی بزرگ در نقشه جهان;

طلایی پوشان سپاهان در یک بازی حساس و سخت در خانه به استقلالی ها تبریک گفتند.

در خط میانی، چالش نویدکیا این است که با یک یا دو هافبک دفاعی صف آرایی کند. با توجه به استراحت اضافی محمد کریمی و محرومیت او از بازی با الدحیل، به نظر می رسد کریمی جوان به عنوان تنها هافبک دفاعی در میانه میدان و مقابل مثلث فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی و محمدرضا حسینی قرار بگیرد. . مثل سه هافبک هجومی سپاهان.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال:

در صورت ساماندهی این ترکیب نویدکیا بازیکنانی چون عزت الله پورقاز، مسعود ریگی، میلاد جهانی، جلال الدین علی محمدی، رضا میرزایی و یاسین سلمانی را روی نیمکت خواهد داشت که می توانند در طول مسابقه از آنها برای تغییر روند بازی استفاده کنند.

با توجه به نیاز سپاهان به برد خانگی، نویدکیا به احتمال زیاد از زوج جذاب تیمش در خط حمله استفاده خواهد کرد و بار دیگر شهریار مقانلو و سجاد شهباززاده این فرصت را خواهند داشت تا در کنار هم و از ابتدا مقابل استقلال، ماموریت بازی کنند. خواهد بود برای گلزنی یک تیم. مقانلو پس از نمایش درخشان با لباس پرسپولیس در کنار شهباززاده که به امید شبی درخشان مقابل پیراهن امیدوار است، انگیزه ای برای درخشش دوباره مقابل استقلال دارد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان محرم نویدکیا پس از خروج از لیگ قهرمانان آسیا با شکست سنگین در آخرین دیدار مقابل الدحیل به سرعت به اصفهان بازگشتند و تمرینات خود را آغاز کردند تا برای پیگیری لیگ بیست و یکم آماده شوند. حتی در شرایطی که ابتدا طلایی پوشان باید برای استقلال در خانه بجنگند.

زوج دفاعی نژاد مهدی گلسیانی احتمالا مورد توجه محرم نویدکیا برای قلب خط دفاعی سپاهان قرار خواهند گرفت و دانیال اسماعیلی فر و امید نورافکن دو جناح راست و چپ دفاع طلایی هستند.