گلر بد، بدتر از پدر و مادر بد!

اوایل در دقیقه 55، موقعیت ضعیف و خروج بیش از حد او به دست ویارئال نزدیک شد، اما خوش شانس بود که ضربه ترنت الکساندر آرنولد به تیر دروازه برخورد کرد.


سرویس خبر شماره: 1822597 |
14 ارديبهشت 1401 ساعت 02:15 |
41,024 |

0نظرات

لیورپول از بالای پاها بالا می رود

اما هفت دقیقه بعد فابینیو مرتکب اشتباه شد و از بازگشت لیورپول استفاده کرد. روی پاس صلاح بود که هافبک برزیلی لیورپول پیش افتاد و ضربه خود را از زاویه ای نه چندان مساعد به سمت دروازه شلیک کرد، اما زمانی که روی موفق شد توپ را با پا دفع کند، مرتکب خطا شد و توپ از درون او عبور کرد. پاها تا زمانی که لیورپول به یک هدف حیاتی دست پیدا کند; گلی که بار دیگر در مجموع دو دیدار به برتری سرخ ها رسید.

جرونیمو روی در این فصل در لیگ اروپا، لیگ قهرمانان و لیگ اروپا بیشترین خطاهای منجر به گل را در پنج لیگ برتر اروپا انجام داده است.; او پنج اشتباه انجام داد که منجر به گل شد. با این حال، بخشی از موفقیت ویارئال ناشی از عملکرد مطمئن آنها مقابل بایرن است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

این خطای سطحی 5 دقیقه بعد تکرار شد. وقتی پاس دقیق الکساندر آرنولد با ضربه سر لوئیز دیاز خورد، دروازه بان آرژانتینی دوباره به جای اینکه توپ را با پا دور کند، حرکت عجیبی انجام داد تا توپ به راحتی از بین پاهای او عبور کند و در گوشه دروازه فرود بیاید؛ گلی که تمام دارایی های ویارئال را نابود کرد.

در نیمه اول، بازی هجومی ویارئال موقعیت خطرناکی روی خط دروازه ایجاد نکرد و آنها 45 دقیقه راحت بودند، اما با شروع حمله لیورپول در نیمه دوم، خطاهای آنها شروع شد و او حتی خوش شانس بود که زودتر بود. . بیش از 62 دقیقه درش باز نشد.

در نهایت مجموعه اشتباهات سطحی این دیدار در دقیقه 74 به پایان رسید و خروج ضعیف او از دروازه باعث شد تا مانه به راحتی از کنار او بگذرد و با یک زیر بغل ساده کار را تمام کند و آخرین مدافع را پشت سر بگذارد.

لیورپول با نتیجه 3-2 در خانه ویارئال پیروز شد و به لطف عملکرد ضعیف در نیمه دوم به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول که در نیمه اول بازی امشب مقابل ویارئال با دو گل از حریف اسپانیایی عقب بود، در نیمه دوم دست به کار بزرگی زد و با سه گل صعودی قدرتمند به سمت فینال پاریس داشت اما این پیروزی بیش از درخشش یکی از ستاره های این تیم به لطف عملکرد ضعیف دروازه بان آرژانتینی به دست آمد.

این نمایش سطحی بدون شک یادآور عملکرد فاجعه بار لوریس کاریوس در فینال لیگ قهرمانان 2018 برای لیورپول بود، اما این بار سرخ ها خوش شانس بودند که این نمایش در آن سوی زمین رخ داد و آنها هستند که از این فرصت استفاده کردند. آی تی. اشتباهات دروازه بان حریف یک پیروزی مهم کسب کردند و به فینال لیگ قهرمانان رسیدند.