ترکیب احتمالی طلایی مقابل پاختاکور

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، این بازی در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا در شهر باریده برگزار می شود و به نظر نمی رسد محرم نویدکیا قصد تغییر زیادی در ترکیب اعضای تیمش داشته باشد.
با این توصیف، رشید مظاهری دروازه بان سپاهان خواهد بود و یک خط جلوتر از گلسیانی و نژاد مهدی، هسته اصلی خط دفاعی را تشکیل می دهد. سمت چپ و راست تیم به نورافکن و دانیال اسماعیلی فر سپرده خواهد شد.
یکی از چالش های نویدکیا انتخاب تیم اصلی خط میانی و انتخاب سه بازیکن از آن خط است. جایی که احتمال حضور مسعود ریگی، محمد کریمی و سروش رفیعی بیشتر است. البته گزینه دیگر نویدکیا استفاده از فرشاد احمدزاده به جای مسعود ریگی یا سروش رفیعی است.
بالاخره به خط حمله می رسیم. جایی که احتمال حضور همزمان شهباززاده و شهریار بیشتر است و محمدرضا حسینی احتمالا پست جناح راست را در اختیار دارد.


سرویس خبر شماره: 1818524​|
18 فروردين 1401 ساعت 15:25 |
2,368 امتیاز خبر|

6نظرات

بدون شگفتی؛

سپاهان در گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا با پاختاکور، التعاون و الدحیل همگروه است. دو بازی بعدی سپاهان به ترتیب برابر الدحیل و التعاون خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

ترکیب احتمالی سپاهان:
رشید مظاهری – امید نورافکن، محمد نژاد مهدی، گئورگی گلسیانی، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، سجاد شهباززاده، محمدرضا حسینی، شهریار مقانلو.

تیم فوتبال سپاهان امشب از ساعت 18:45 در ورزشگاه ملک عبدالله به مصاف پاختاکور ازبکستان می رود.