ترکیب احتمالی گل گهر اصفهان با 6 غایب

تیم فوتبال گل گهر امروز در ورزشگاه فولادشهر به مصاف ذوب آهن می رود که 6 بازیکن مهم این تیم به دلایل مختلف در آن حضور ندارند.

ترکیب احتمالی گل گهر اصفهان با 6 غایب

به این ترتیب می توان ترکیب احتمالی گل گهر در دیدار مقابل ذوب آهن که از ساعت 19:30 در ورزشگاه فولادشهر برگزار می شود را به شرح زیر پیش بینی کرد:
محسن فروزان – امیر جعفری، آرمین سهرابیان، مهران گلزاری، بهنام برزای، امین پورعلی، محمد خدابندلو، رضا شکاری، محمدرضا حسینی، مرتضی تبریزی و استانلی کی روش.



مجله اخبار فوتبال داخلی

در خط میانی به دلیل محرومیت و مصدومیت چند بازیکن، شانس امین پورعلی و محمد خدابندلو برای شروع زیاد خواهد بود. برای ضلع سوم مثلث شاید دوباره از امین قاسمی نژاد در پست هافبک هجومی استفاده شود. شکاری البته در فصل جاری نیز چندین بار در این پست دیده شده است.
در خط حمله شرایط انتخاب سه بازیکن اصلی برای سعید الهاوی بهتر است و با توجه به حضور بازیکنانی چون رضا شخاری، مرتضی تبریزی، محمدرضا حسینی، کیروش استانلی، امین قاسمی نژاد، یونس شاکری و… وضعیت چندان نگران کننده به نظر نمی رسد.

با این حال فروزان مانند بازی های گذشته شانس دیگری روی خط دروازه پیدا می کند. در سمت چپ خط دفاعی امیر جعفری جوان سیرجانی در هفته های اخیر از شایان مصلح پیشی گرفته است اما در سمت راست که رقابت تنگاتنگی بین برزای و تیکداری وجود داشت با مصدومیت تیکداری، برزایی شانس خواهد داشت. در قلب خط دفاعی الهاوی با مصدومیت زاهدی روبرو می شود و به این ترتیب آرمین سهرابیان به همراه علیرضا آرتا یا مهران گلزاری خط دفاعی گل گهر را مقابل ذوب آهن تشکیل خواهند داد.


سرویس خبر شماره: 1899589
18 آوریل 1402 در 2:12 ب.ظ
17

0نقطه نظر

سختی الهی در مرحله دوم;

به گزارش “ورزش”، سعید الهاوی در بازی رفت خود به عنوان سرمربی جدید گل گهر عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست با نتیجه 2 بر 1 شاگردان حمید مطهری را به ورزشگاه وطنی قائم شهر برساند.
حالا این سرمربی جوان که به تازگی به جمع سرمربیان لیگ برتری اضافه شده است، باید شاگردانش را مقابل تیمی جوان با سرمربی باتجربه به ورزشگاه فولادشهر بفرستد که نیمه دوم خواهد بود.
محمد اکبر منادی، مسیح زاهدی، علیرضا علیزاده، اریک بینما، نوید عشوری و مهدی تیکداری 6 بازیکنی هستند که سعید الهاوی در این دیدار در اختیار ندارد و باید بدون این بازیکنان وارد زمین شود.