هیچ روز خوبی برای بازی مقابل رئال مادرید نیست

سرمربی ویارئال معتقد است رئال غیرقابل پیش بینی ترین تیم جهان است و نمی توان هیچ زمانی را برای بازی مقابل این تیم مساعد دانست.

هیچ روز خوبی برای بازی مقابل رئال مادرید نیست

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ویارئال فردا با هدایت کیکه ستین در برنابئو به مصاف رئال مادرید می رود. ویارئال که موفق شد رئال را در خارج از خانه شکست دهد اما در کوپا دل ری به آن تیم باخت، باید در بدترین زمان به مصاف رئال برود. رئال مادرید پس از پیروزی 0-4 مقابل بارسا، در بهترین شرایط روحی قرار دارد.

1760805

ستین ادامه داد: “این ویژگی تغییر سریع و غیرقابل پیش بینی بودن رئال در دنیا منحصر به فرد است و هیچ توضیحی برای آن وجود ندارد. آماده کردن تیم برای بازی با رئال همیشه سخت است. مثلاً نمی دانم فردا بهتر است یا نه. دفاع کنیم و به دنبال ضدحمله باشیم یا توپ و زمین را در دستان خود نگه داریم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

کیکه ستین که پیش از این شکست بارسلونا مقابل رئال را تجربه کرده است، درباره بازی فردا گفت: “بله، رئال در بهترین وضعیت روحی است، اما حتی اگر آنها در بدترین وضعیت بودند، نمی‌توانیم از رویارویی با آنها خوشحال باشیم. مهم نیست که مقابل این تیم توپ داری یا نه رئال در دقیقه 95 می تواند تمام معادلات را به هم بزند.در این بازی اخیر رئال و وایادولید درست زمانی که حریف بهتر بود رئال یک گل به ثمر رساند و در نهایت به پیروزی رسید. 6. بازی با بارسا هم همینطور بود و رئال بعد از زدن گل اول کاملا متفاوت بازی کرد.

1839026


سرویس خبر شماره: 1899582
18 آوریل 1402 در 2:10 ب.ظ
1.3 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

کیکه ستین: