ترکیب لیورپول مقابل چلسی: فقط یک تصمیم لازم است؟ – باشگاه لیورپول

به نظر می رسد ترکیب لیورپول مقابل چلسی در روز یکشنبه یک انتخاب ساده باشد زیرا یورگن کلوپ گزینه های محدودی دارد.

قرمزها روز شنبه و پیش از فینال جام کارابائو به ومبلی می‌روند و کلوپ روی تناسب اندام مثلث کلیدی محمد صلاح، داروین نونز و دومینیک شوبوسلای عرق می‌ریزد.

پپین لیندرز، دستیار صبح جمعه گفت: “دام، داروین و مو باید واقعاً ببینیم، دو روز دیگر فرصت داریم.” ما بررسی خواهیم کرد که آیا آنها می توانند آنجا باشند. (این) عالی خواهد بود، صادقانه بگویم!»

مطمئناً چنین خواهد شد، اما حتی اگر هر یک از این سه نفر در دسترس باشند، بعید به نظر می رسد که از همان ابتدا در معرض خطر قرار گیرند، به خصوص با پتانسیل زمان اضافی (دوباره!).

با در نظر گرفتن این موضوع، تیم لیورپول تقریباً خودش را انتخاب می‌کند، با تنها یک تصمیم واقعی که کلوپ با آن مواجه است و آن این است که جو گومز یا اندی رابرتسون را در پست دفاع چپ قرار دهد.

اینکه رابرتسون در اواسط هفته روی نیمکت بود احتمالاً نشان می‌دهد که او قبل از یکشنبه استراحت کرده است، بنابراین به نظر می‌رسد او شروع کند.

اگرچه، می‌توان استدلال کرد که با پتانسیل وقت‌های اضافه، بهتر است گومز را شروع کنیم و سپس رابرتسون را به جای کانر بردلی بیاوریم، همانطور که در پیروزی برگشت مقابل لوتون انجام شد.

تنها تغییر دیگر این است که ابراهیما کوناته به جای جارل کوانسا در مرکز دفاع وارد میدان خواهد شد.

فراتر از این انتخاب، دستان کلوپ کاملا بسته است.

خط هافبک مطمئنا واتارو اندو، الکسیس مک آلیستر و رایان گراونبرچ خواهند بود و هاروی الیوت در سمت راست سه خط جلو در کنار کودی گاکپو و لوئیس دیاز باقی خواهد ماند.

ترکیب احتمالی لیورپول: کلهر، بردلی، کوناته، ون دایک، رابرتسون؛ اندو، مک آلیستر، گراونبرچ؛ الیوت، گاکپو، دیاز


نیمکت لیورپول در مقابل لوتون دارای پنج بازیکن بود که هرگز یک بازی لیگ را شروع نکرده بودند و اگر هیچ یک از صلاح، نونز یا زوبوسلای در دسترس نباشند، گروه بسیار کم تجربه ای از گزینه هایی خواهد بود که کلوپ می تواند برای تغییر بازی از آنها استفاده کند.

تری نیونی 16 ساله احتمالاً کسی است که در صورت وجود هر یک از این سه نفر از تیم کنار می رود.

https://www.thisisanfield.com/2024/02/liverpool-lineup-vs-chelsea-one-decision-only-required/ منبع: