چیزی برای رسیدن به مسی و گواردیولا باقی نمانده بود!


سرویس خبر شماره: 2004291
4 مارس 1402 در 9:42 ب.ظ.
4.1 هزار |

1نقطه نظر

رئیس ختافه فاش کرد

آنخل تورس فاش کرد که دو بار به جذب پپ گواردیولا و لیونل مسی برای باشگاهش نزدیک بود.

چیزی برای رسیدن به مسی و گواردیولا باقی نمانده بود!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آنخل تورس سال ها ریاست باشگاه ختافه را برعهده داشت و با او این باشگاه سال ها در لالیگا حضور داشت و حتی توانست یک سهمیه اروپا را نیز کسب کند. ختافه سابقه سقوط با تورس را داشت، اما خیلی سریع به لالیگا بازگشت.

1994109

تورس در مصاحبه با کوپه فاش کرد که به جذب پپ گواردیولا و مسی نزدیک شده است“ما یک سهمیه اروپایی داشتیم و از بارسلونا با من در مورد استخدام مایکل لادروپ برای سرمربیگری بارسلونا صحبت کردند و همچنین قرار بود گواردیولا را به ختافه ببرم. یک روز صبح با لاپورتا ملاقات کردیم و موضوع مورد بحث قرار گرفت. عجله شد زیرا بارسا در سختی قرار داشت و رایکارد اخراج شده بود و در نهایت به جای لادروپ تصمیم گرفتند به پپ تکیه کنند.

جذب مس: “در سال 2004، لاپورتا را ملاقات کردم تا از او بخواهم مسی را به خدمت بگیرد. من به لاپورتا و زوبیزارتا نزدیک بودم. آنها به من گفتند که رایکارد او را می خواهد. واقعاً چیزی برای گرفتن مسی نمانده بود. در آن زمان آلفردو دورو به عنوان ورزشکار با من بود. مسی حدود 10 پیراهن به من داد و هر بار که به نیوکمپ می رفتم آنها را شخصا به من می داد. او برای من بهترین است.”

مجله اخبار فوتبال خارجی