ترکیه برای ما عزیز است، زخم ها را با هم مرهم می کنیم (عکس)


سرویس خبر شماره: 1872499
07 مارس 1401 ساعت 04:30
4.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

بازیکنان فنرباغچه در کنار زلزله زدگان؛

در زمان رونمایی از بنر سیاه پنج متری بازیکنان فنرباغچه در ورزشگاه شوکرو ساراچ اوغلو استانبول، دو آهنگ ترکی «کشور من» و «ترکیه من» نیز از بلندگوهای این ورزشگاه پخش شد که توسط آن ها خوانده شد. هواداران و بازیکنان و سپس اعضا تیم با تشویق مردم به رختکن رفتند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

بازیکنان فنرباغچه که برای ششمین بازی متوالی خود مقابل قونیاسپور تلاش می‌کردند روند شکست ناپذیری خود را حفظ کنند و جایگاه خود را در رده دوم جدول سوپرلیگ ترکیه تثبیت کنند، در دیدار مقابل قونیاسپور به برتری 4 بر 0 دست یافتند و پس از آن، امتیاز قابل توجهی را رقم زدند. بنری که در حمایت از زلزله زدگان به نمایش گذاشتند.

پس از پایان بازی شنبه شب مقابل کونیاسپور در هفته بیست و سوم سوپرلیگ ترکیه، بازیکنان فنرباغچه در وسط زمین تجمع کردند و بنر بزرگی را در دست گرفتند که روی آن نوشته شده بود: ترکیه برای ما عزیز است. ما با هم زخم‌هایمان را مرهم می‌کنیم.»

1805882

باشگاه فنرباغچه ترکیه بعد از بازی مقابل قونیاسپور بنر زیبایی به نمایش گذاشت.

ترکیه برای ما عزیز است، زخم ها را با هم مرهم می کنیم (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تعلیق سه هفته ای مسابقات سوپرلیگ ترکیه به دلیل زلزله در آن کشور و جان باختن بیش از 43 هزار نفر، از سرگیری این رقابت ها را متاثر از این حادثه دلخراش کرده و بازیکنان همه تیم ها لباس پوشیدند. دستبندهای مشکی برای حضور در زمین