تصمیم اسماعیلی فر به نفع پرسپولیس بود تا به ضررش/آقای. درویش باشگاه فرهنگی شما اینطور بود؟/نیروهایی که دیدم پرسپولیس را می بلعیدند!


محمد نوری بازیکن سابق تیم استقلال در گفتگو با خبرنگار خبرشی درباره پیروزی استقلال در دیدار مقابل شمس آذر از قزوین گفت: خیلی جالب است که برخی دوستان با لباس دشمن پیروزی استقلال مقابل شمس آذر را می دانند. از شانس، در حالی که این تیم، غول های فوتبال ایران، زمام امور را در دست گرفت. پس از به ثمر رساندن گل سوم، این تیم بر روی اصل غافلگیری دو گل به ثمر رساند که باعث شد برخی از دشمنان استقلال بلافاصله میکروفون را در دست بگیرند و شک و تردید آنها را برطرف کنند.

وی ادامه داد: استقلال تا آخرین لحظه برنامه داشت و توانست با این روش تیم خوب شمس آذر را شکست دهد. اکنون می توانید ببینید که این قزوینی ها در هفته های آینده چه تیم هایی را پاس می کنند. تیم آنها تاکنون پاس های زیادی را گرفته است. مثلا دو بازی با این تیم انجام دادیم.

نوری در خصوص حرکت دست دانیال اسماعیلی فر در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان گفت: یک جلسه محرومیت برای این بازیکن حتی در شرایطی که پرسپولیس باید در جام حذفی بازی کند باز هم با مهربانی این تیم را تماشا می کرد. این بازیکن به سپاهان می رسد. در این یکی دو روز عوامل رسانه ای پرسپولیس برای سرپوش گذاشتن بر حرکت زشت خط دفاعی تیم محبوبشان سناریوهای اشک آور نوشتند و به خواسته خود رسیدند. این تصمیم بیشتر به نفع پرسپولیس بود تا این بازیکن در جریان یک مسابقه استراحت کند و با قدرت به سپاهان برسد.

وی افزود: ارتکاب این اقدام ناپسند بود. » باید به آقای درویش گفت با ادعای اینکه نسلامتی مدیرعامل یک باشگاه فرهنگی ورزشی است، کلاه خود را نوک بزن. آقای درویش به بازیکنان باشگاهتان که در زمین مقابل هزاران هوادار و دوربین های تلویزیونی این رفتارها را انجام می دهند چه می آموزید؟ قطعا کمترین انتظاری که از رفتار زشت این بازیکن می رفت، محرومیت دو جلسه ای بود تا از این پس فوتبالیست ها بدانند که نباید در زمین فوتبال چنین رفتار زشتی با تماشاگران و یا دیگران داشته باشند.

تصمیم اسماعیلی فر به نفع پرسپولیس بود تا به ضررش/آقای.  درویش باشگاه فرهنگی شما اینطور بود؟/نیروهایی که دیدم پرسپولیس را می بلعیدند!
شهریار مقانلو در دیدار هفته بیست و چهارم مقابل ذوب آهن تک گل بخش سپاهان را به ثمر رساند.

نوری همچنین به دیدار هفته بیست و پنجم سپاهان مقابل پرسپولیس اشاره کرد و گفت: بازی هفته گذشته سپاهان مقابل ذوب آهن را تماشا می کردم که قطعا یکی از جذاب ترین دیدارهای این هفته بود. تیم ذوب آهن پس از استعفای ربیعی (سرمربی این تیم) جان تازه ای گرفت اما سپاهان ظاهری شگفت انگیز داشت و توانست این تیم خوب را که تراکتورسازی را با 4 گل شکست داده بود شکست دهد. وقتی این دیدار را دیدم مطمئن بودم که سپاهان پرسپولیس را می بلعد.

وی خاطرنشان کرد: سپاهان با پیروزی مقابل پرسپولیس 45 امتیازی شد و امیدوار است حداقل در این فصل به جایگاه دوم بازگردد. بنابراین آنها قطعا به اجرا در می آیند. ضمن اینکه سپاهانی ها همیشه بهترین فوتبال خود را مقابل پرسپولیس ارائه کردند. و مانند دوری که بردند، این بار نیز پیروز خواهند شد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال