تصمیم سردار آزمون برای آینده مشخص است

سردار آزمون مهاجم ایرانی رم با رفتار فداکارانه خود هواداران این تیم را تحت تاثیر قرار داد. آزمون پس از پیروزی رم مقابل فروزینونه که گل دوم جالوروسی ها را به ثمر رساند، اکنون توجه هواداران را به خود جلب کرده و رم مشتاق است تا قرارداد این بازیکن را دائمی کند.

به گزارش کوریره دلو اسپورت، آزمون می خواهد در رم بماند و تمام تلاش خود را می کند تا لورکوزن را متقاعد کند که او را برای همیشه در رم نگه دارد. رم برای دائمی شدن قرارداد آزمایشی باید 12.5 میلیون یورو به لورکوزن بپردازد.

بایرلورکوزن به صراحت اعلام کرده است که این آزمون در برنامه های بلندمدت باشگاه آلمانی جایی ندارد و مذاکره رم با لورکوزن را تقریبا آسان می کند.

ilromanista همچنین نبوغ این بازیکن ایرانی را برجسته کرد و نوشت: چند ماه طول کشید تا او اولین بازی خود را برای رم انجام دهد اما در دیدار با فروزینونه برای اولین بار در ترکیب قرار گرفت و توانست گلزنی کند. آزمون با سرمربیگری جدید دروسی وظایف بیشتری در خط حمله دارد. در نیمه اول آزون پشت لوکاکو بود و خط حمله رم چندان موفق نبود اما زمانی که زمان تعویض او فرا رسید، دروسی تصمیم به تعویض لوکاکو گرفت و آزون را در زمین نگه داشت.

انعطاف پذیری امکانات تست باعث شد تا دروسی سردار را در زمین نگه دارد و او توانست نشان دهد داروسی در گلزنی اشتباه نکرده است. او در نیمه اول فقط به عنوان رابط بین هافبک و لوکاکو در زمین حضور داشت و جدا از چند تلاش برای گرفتن توپ، کار خاصی انجام نداد، اما در نیمه دوم می دانست چگونه ظرافت را نشان دهد. بازی او با قرار دادن خود در خط مقدم خط حمله.

آزمون که در ابتدای فصل در لیست رم در لیگ اروپا نبود، حالا به این لیست اضافه شده و می تواند در اروپا برای تیمش بازی کند.

آزمون در رم به خوبی جا افتاده است و چیزی که در مورد او جالب است این است که او همیشه خندان است. حتی اگر فضای زیادی روی زمین پیدا نکند. آزمون پس از گل برای هواداران فروزینونه شادی نکرد و پس از پایان مسابقه عذرخواهی کرد و روحیه صمیمانه و مهربان این بازیکن را آشکار کرد. او همچنین در مورد اخراج مورینیو از رم صحبت کرد اما نظرات او بسیار جالب بود. او نه طلبکار بود و نه چیز خاصی گفت که باعث ناراحتی شود. آزمون اینگونه است.

به همین دلیل است که سران رم ایتالیا به دنبال ماندگاری قرارداد سردار آزمون هستند. قرارداد قرضی این بازیکن با رم در تابستان امسال به پایان می رسد و باید دید به آلمان برمی گردد یا با رم تمدید می کند. همزمان چند باشگاه از جمله سویا نیز به جذب این بازیکن ایرانی علاقه مند هستند.

بیشتر بخوانید: سورپرایز زیبای سرمربی رم برای سردار آزمون

سرویس اخبار فوتبال خارجی