اسطوره سابق منچستریونایتد به بایرن مونیخ؟/ تعجب هواداران از این خبر!

توماس توخل پس از سه شکست متوالی در آلیانز آرنا تحت فشار شدیدی قرار دارد و قهرمان فعلی بوندسلیگا در خطر جدی خروج زودهنگام از لیگ قهرمانان و رقابت های قهرمانی بوندس لیگا قرار دارد. فلوریان پلتنبرگ، روزنامه نگار و کارشناس نقل و انتقالات اسکای اسپورت آلمان، اولین کسی بود که ادعا کرد بایرن مونیخ در نظر دارد اوله گونار سولسشر را به طور موقت هدایت این باشگاه کند. و طبق گزارش The Sun، مهاجم افسانه ای منچستریونایتد و مدیر تا حدودی خارجی در واقع توجه غول های آلمانی را به خود جلب کرده است.

بعید است بایرن قبل از پایان فصل توخل را اخراج کند، اما اگر نتایج بهتر نشود و باواریایی ها تصمیم به اخراج او بگیرند، سولشایر یکی از گزینه های آنها به عنوان سرمربی موقت خواهد بود. زین الدین زیدان نیز به بایرن پیوند خورده است، اما ژابی آلونسو، سرمربی موفق بایرلورکوزن، کاندیدای اصلی باواریایی ها باقی مانده است.

اخبار مربوط به سولسشر هواداران را شوکه کرد. یکی به شوخی گفت: «هنوز 1 آوریل نرسیده است… (اشاره به دروغ 1 تا 13 فروردین ماه)» و دیگران با توجه به سابقه حضور او در منچستریونایتد نوشتند: نه، لطفا به بایرن نیایید.

اسطوره سابق منچستریونایتد به بایرن مونیخ؟/ تعجب هواداران از این خبر!

سولشایر 50 ساله با گلی حماسی در دقیقه 93 فینال لیگ قهرمانان مقابل بایرن، نام خود را برای همیشه در تاریخ منچستریونایتد ثبت کرد. او در سال 2007 از بازی بازنشسته شد و به مربیگری روی آورد. ابتدا در مرکز تمرین شیاطین سرخ قبل از دو دوره موفقیت آمیز در باشگاه سابقش مولده و یک دوره بد در کاردیف. این بازیکن نروژی در سال 2018 به عنوان سرمربی موقت جانشین ژوزه مورینیو به یونایتد آمد و پس از شروعی عالی، این کار را برای همیشه آغاز کرد و یونایتد را در فصل 2021-22 به مقام دوم لیگ برتر رساند. با این حال، زمانی که باشگاه پنج بازی از 12 بازی اول خود را واگذار کرد و سولسشر در نوامبر 2022 پس از شکست 4-1 مقابل واتفورد اخراج شد، همه چیز به سرعت خراب شد.

اسطوره سابق منچستریونایتد به بایرن مونیخ؟/ تعجب هواداران از این خبر!

مهاجم سابق از آن زمان بیکار بوده اما در ماه جاری اعلام کرد که آماده بازگشت به مربیگری و شروع کار در کشوری جدید است. او گفت: «این باید یک کار جالب، یک ماجراجویی جالب باشد. من می خواهم دوباره آن فشار را احساس کنم. وقتی بازی ها را می بینم دلم برایش تنگ می شود. پیشنهاد می گرفتم و اخیراً دو پیشنهاد از عربستان داشتم. وقتی مربی منچستریونایتد هستید، استانداردهای شما تغییر می کند. من عاشق انگلیس و لیگ برتر هستم. حتی لیگ قهرمانان هم قوی تر از همیشه به نظر می رسد، اما من به انگلیس وابسته نیستم. “شاید من بخواهم چالش متفاوتی را انجام دهم که مرا با فرهنگ جدیدی آشنا کند و زبان جدیدی یاد بگیرم.”

بایرن روزهای سختی را سپری می کند و به جز سرمربی نروژی، نام ژوزه مورینیو، هانسی فلیک و روبرتو دزربی نیز در میان گزینه های جایگزین توخل قرار دارد.

بیشتر بدانید:

سرویس اخبار فوتبال خارجی