تصمیم مهم کی روش، تشکیل تیم ملی بسته شد


سرویس خبر شماره: 1848532
24 اکتبر 1401 در 06:16 ب.ظ
37.7 هزار امتیاز خبر|

هفتنقطه نظر

کی روش: به توافق با باشگاه ها احترام می گذارم

تشکیل تیم ملی امروز با تصمیم کی روش به پایان می رسد و بازیکنان در اختیار تیم های باشگاهی خود قرار می گیرند.

تصمیم مهم کی روش، تشکیل تیم ملی بسته شد

پیش از این یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس اعلام کرده بود که به دلیل حضور پرتعداد بازیکنانش در اردوی تیم ملی، برنامه های فنی و تمرینی تیمش تحت تاثیر قرار می گیرد. گل محمدی درخواست کرد سرمربی تیم ملی مانند باشگاه ها با آنها تعامل داشته باشد. به همین دلیل با تصمیم کی روش تشکیل تیم ملی یک روز زودتر به پایان رسید.



مجله اخبار فوتبال داخلی

در اطلاعیه فدراسیون به نقل از کی روش، دلیل تکمیل زودهنگام تشکیل تیم ملی، احترام به توافق صورت گرفته بین تیم ملی و باشگاه ها عنوان شده است. سرمربی تیم ملی در این خصوص بیان می کند: ضمن قدردانی از همکاری صمیمانه و دلگرم کننده باشگاه ها با تیم ملی، اعلام می شود به دلایل فنی و احترام به توافق باشگاه ها با تیم ملی، این مرحله تمرینات تیم ملی امروز تا بازگشت بازیکنان به تمرینات باشگاهی به پایان می رسد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تمرینات ریکاوری و آمادگی تیم ملی ایران که قرار بود تا روز دوشنبه ادامه داشته باشد با تصمیم کارلوس کی روش ظهر امروز به پایان رسید و بازیکنان در اختیار تیم های باشگاهی خود قرار خواهند گرفت. .

مرحله دوم ارزیابی فنی بازیکنان شاغل در لیگ برتر با برگزاری سه جلسه تمرین به پایان رسید. یک جلسه در روز آخر و دو جلسه تمرین روز یکشنبه که دومین جلسه هم اکنون در زمین چمن اردوی تیم ملی در حال برگزاری است.