تعرفه نوروزی اعتراض به داوری: 50 میلیون تومان (سند)

نکته جالب این است که مربی بازنشسته صنعت نفت نیز با جریمه نقدی مواجه شد. در حکم کمیته انضباطی آمده است: ادسون تاوارس سرمربی تیم صنعت نفت آبادان به دلیل نشر اکاذیب علیه داور در مصاحبه با خبرگزاری های رسمی پس از بازی با مس رفسنجان پانصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (در تجدید نظر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، به نظر می رسد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روزهای شلوغی را سپری کرده و تصمیمات مختلفی را صادر کرده است که جدیدترین آنها مربوط به جریمه مهدی قیدی و امید نورافکن است.

کمیته انضباطی تصمیم گرفت مهدی قیدی و امید نورافکن را جریمه کند.

تعرفه نوروزی اعتراض به داوری: 50 میلیون تومان (سند)

احکام صادره به اینجا محدود نمی شود، زیرا محمد حسینی به پرداخت 500 میلیون ریال و مجتبی سرآسیایی به دو جلسه محرومیت همراه از تیم خود شامل یک جلسه محرومیت شش ماهه و پرداخت 600 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند. (رأی لازم الاجرا و تجدیدنظر)


سرویس خبر شماره: 1895741
23 مارس 1401 در 2:15 ب.ظ
9.7 هزار امتیاز خبر|

9نقطه نظر

رای کمیته انضباطی قیدی، نورافکن و حسینی

همچنین کمیته انضباطی امید نورافکن را به خاطر مصاحبه ای که بعد از بازی حذفی پرسپولیس در جام حذفی انجام داد جریمه کرد. بر اساس این حکم، بازیکن تیم سپاهان به دلیل نشر اکاذیب از طریق مصاحبه با خبرگزاری ها پس از بازی با پرسپولیس، طبق مقررات انضباطی به پرداخت 500 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد (رای صادره قابل تجدیدنظر است).

بدین ترتیب مهدی قیدی، امید نورافکن، محمد حسینی و ادسون تاوارس هر کدام دارند. آنها به پرداخت 50 میلیون و سرآسیایی 60 میلیون محکوم شدند و این افراد باید 260 میلیون تومان به فدراسیون فوتبال پرداخت کنند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

در متن حکم کمیسیون انضباطی فدراسیون فوتبال آمده است: با توجه به نشر اکاذیب مهدی قیدی بازیکن استقلال تهران در مصاحبه بعد از بازی با نساجی مازندران و بیان مطالبی درباره داوری، طبق مقررات به پرداخت 500 میلیون ریال جریمه نقدی (در تجدیدنظر) محکوم شد.

بعد از بازی استقلال و نساجی بود که مهدی قائدی به قضاوت امیر عرب براقی و اعلام نشدن پنالتی آبی پوشان اعتراض کرد.

گفتنی است در مورد محرومیت این بازیکن آسیایی گل گهر سرمربی این تیم در نشست خبری پس از بازی در پایان بازی با استقلال لپ تاپ با خود برد و همین موضوع باعث محرومیت او شد.