روسیه از بازی برگشت با تیم ملی ایران استقبال کرد

با این حال، در 30 دسامبر، RFU شروع به تشکیل یک گروه کاری برای ارتباط با یوفا و سایر سازمان ها در مورد بازگشت باشگاه ها و تیم های ملی برای شرکت در مسابقات رسمی کرد.اکنون روسیه بیش از هر زمان دیگری به فوتبال آسیا نزدیک شده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روز گذشته مشخص شد که فدراسیون فوتبال روسیه اعلام کرده است که آمادگی خود را برای حضور در مسابقات CAFAF با حضور 7 تیم از آسیای میانه از جمله ایران در ژوئن 2023 اعلام کرده است. والری گازایف. سرمربی اسبق تیم ملی روسیه معتقد است که این تیم باید از این فرصت برای حضور در یک تورنمنت بین المللی استفاده کند: به نظرم از آنجایی که منزوی هستیم و نمی توانیم در مسابقات اروپایی بازی کنیم باید در این مسابقات شرکت کنیم. این یک تجربه بین المللی است به خصوص اینکه تیم ایران در این مسابقات شرکت می کند که تجربه حضور در جام جهانی را دارد.

سرمربی سابق و ستاره سابق روسیه از تقابل با ایران و حضور در تورنمنت کافا تمجید کرد.

روسیه از بازی برگشت با تیم ملی ایران استقبال کرد

این تورنمنت همچنین می‌تواند در بحث انتقال احتمالی RFU از یوفا به AFC نقش داشته باشد، که الکساندر دیوکوف، رئیس فدراسیون فوتبال روسیه در اواخر نوامبر 2022 درباره آن صحبت کرد.


سرویس خبر شماره: 1895740
23 مارس 1401 @ 2:09 ب.ظ
17.8 هزار |

0نقطه نظر

پاولیوچنکو: این طرح ما را نجات خواهد داد

رومن پاولیوچنکو، ستاره سابق تیم ملی روسیه معتقد است که حضور در تورنمنت های آسیایی به نجات تیم ملی فوتبال روسیه کمک می کند: فکر می کنم شرکت در چنین تورنمنت هایی برای کشور و بازیکنان خوب خواهد بود. من فکر می کنم در کشور ما علاقه به تماشای آنها وجود دارد. تا زمانی که چنین فرصتی وجود دارد، باید از آن استفاده کنیم. اگر مقابل چنین رقیبی بازی نکنیم، تیم ملی را از دست می دهیم.