تعویض های اسمار باز هم اشتباه بود!


سرویس خبر شماره: 2019359
17 مه 1403 در 06:56
1.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

منافی: عبدالکریم باید خود را بیشتر معرفی کند

پیشکسوت پرسپولیس می گوید اسمار فرصت سبقت گرفتن از استقلال را از دست داد و تعویض هایش همیشه ضعیف بوده است.

تعویض های اسمار باز هم اشتباه بود!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جواد منافی بازیکن سابق پرسپولیس درباره انتقادات اسمار در خصوص بی نتیجه ماندن دو دیدار اخیر می گوید: وقتی اسمار آمد حملات سنگینی روی جانشین یحیی انجام شد اما او با گلزنی در چند بازی شرایط خوبی را به تیم داد. بازی هایی که همه پیشکسوتان و هواداران از این مربی حمایت کنند. اما زمانی که در دو دیدار اخیر به خصوص آلومینیوم که در آن بازی برد را باختیم، طبیعی بود که از سرمربی برزیلی انتقاد کنیم، زیرا تمام خواسته های این مربی از نظر بازیکن و ایراداتش برطرف شده بود. ضمن اینکه در دربی مهم پایتخت که برای پرسپولیس برای غلبه بر رقیب سنتی خود بسیار مهم و حیاتی بود، اسمار نتوانست تیمش را به پیروزی برساند.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: مربیان باید در بازی های بزرگ حضور داشته باشند اما در بازی با سپاهان هم همین طور بازی کردیم و باز هم تعویض های ضعیفی داشتیم که ترابی را بیرون آوردیم و وحید امیری را به جای او به زمین آوردیم. تغییراتی که در نهایت اجازه نداد دفاع فشرده سپاهان را باز کنیم و نتیجه ای بهتر از یک تساوی در خانه نگرفتیم تا فرصت طلایی برای برتری پس از توقف استقلال را از دست بدهیم.

2015292

منافی درباره دیدار مقابل نساجی نیز گفت: نساجی در سه بازی اخیرش کلین شیت کرد و چهره خوبی از خود نشان داد اما به نظر من پرسپولیسی ها باید با تمام قدرت بازی کنند و از بازی اخیر با سپاهان و موارد دیگر از روی نیمکت بیایند و فقط به برد باقی مانده فکر کنند. پنج مسابقه

مدافع چپ سابق پرسپولیس درباره مدافع قطری سرخ ها نیز گفت: عبدالکریم حسن بازیکن نفوذ خوبی است و قدرت پاس خوبی دارد اما باید در فاز دفاعی بهتر کار کند و دوندگی بالاتری داشته باشد ضمن اینکه علی نعمتی هم در این جناح حضور دارد که می تواند تاثیرگذار باشد به خصوص در فاز دفاعی که می تواند موثر باشد. او می تواند از مزایای پذیرش خود استفاده کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی