تقاطع چپ و راست گذشته و حال سپاهان

1852327
مهدی ترکمن دیگر بازیکن مس رفسنجان است که به گفته امیر قلانوی در ابتدای لیگ نوزدهم به عنوان پدیده پارس جنوبی جم به طلای پوشان پیوست اما مصدومیت اجازه نداد توانایی های خود را نشان دهد تا اینکه حالا به این نقش بازگشته است. جهان با پیراهن مس رفسنجان.

1852328

از دیگر مواقعی که بازی سپاهان و مس رفسنجان در نقش جهان آغاز می شود، بدون شک جدال حسن جعفری و میلاد زکی پور، ملی پوش این روزهای سپاهان در پست دفاع چپ و جدال مهدی ترکمان. (یا میشم تیموری) و رامین رضاییان در آن سوی زمین، دو دوئل وسوسه انگیز این دیدار را رقم خواهند زد و عملکرد این بازیکنان در تعیین نتیجه نهایی این دیدار حساس بسیار موثر خواهد بود.

1852326



مجله اخبار فوتبال داخلی

تکلیف دیدار مس رفسنجان و سپاهان تا حد زیادی با نبردی که بازیکنان دو تیم در کنار زمین خواهند داشت مشخص می شود.

تقاطع چپ و راست گذشته و حال سپاهان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمد ربیعی در فصل جاری لیگ برتر از سیستم 2-5-3 برای تمرین بازیکنانش استفاده کرده است. به این ترتیب حسن جعفری هافبک راست نارنجی پوش تیم که هم در دفاع و هم در حمله باید حضور داشته باشد و در مقابل میثم تیموری و مهدی ترکمان به عنوان دو بازیکن چپ که نقش یکسانی دارند تاثیر مهمی دارد. در اجرای تفکرات سرمربی جوان.

1852325

حسن جعفری از بازیکنان آموزش دیده آکادمی سپاهان است که با این تیم در دوران کرانچار قهرمان لیگ برتر و جام حذفی شد و در لیگ هفدهم بار دیگر با تصمیم کرانچار دی پدیده تا بعد از جدایی به سپاهان پیوست. این سرمربی کروات باید در لیگ هجدهم زیر نظر امیر قلعه نویی فعالیت کند.


سرویس خبر شماره: 1921035
26 آوریل 1402 ساعت 04:00
1.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

از دوران قلانوی تا بازگشت با ربیعی;