تمجید افسانه از ده روسی: رم حالا یک تیم است!


سرویس خبر شماره: 2009979
آوریل 1, 1403 در 3:28 ب.ظ.
1.2 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

آریگو ساکی، اسطوره مربیگری فوتبال ایتالیا، عملکرد دنیله ده روسی روی نیمکت رم را تحسین کرد.

تمجید افسانه از ده روسی: رم حالا یک تیم است!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ده روسی پس از اخراج غیرمنتظره ژوزه مورینیو از رم، به عنوان مربی موقت تا پایان فصل جاری هدایت تیم محبوبش را برعهده گرفت و توانست در این مدت نتایج بسیار خوبی کسب کند.

شاید خیلی ها انتظار نداشتند ده روسی بتواند به این مهم دست پیدا کند و شرایط جالوروسی را از این طریق پیش ببرد اما اکنون در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارد و امیدوار است بتواند سهمیه حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. .

1999745

ساکی در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت، درباره عملکرد این مربی جوان گفت: “دی روسی فردی آرام و باهوش است. او باید جای غول فوتبالی مانند مورینیو را می گرفت و به زودی بازیکنان جای او را گرفتند. در این تیم پذیرفتند که این بود. یک کار بزرگ برای او

امروز می بینید که رم بالاخره ایده روشنی از بازی دارد. آنها اکنون می دانند که در زمین چه باید بکنند. هیچ کس نمی تواند معجزه کند اما ایده خوب بازی در این تیم دیده می شود و نتایج خوبی کسب کرده اند. البته همیشه جای پیشرفت وجود دارد. در زندگی باید کاری را که انجام می دهید دوست داشته باشید تا بتوانید بهتر انجام دهید.

ده روسی از ابتدا می دانست که چگونه روش درست را انتخاب کند و شاید بازیکنان از فوتبال دفاعی که قبلا بازی می کردند چندان راضی نبودند، جایی که حمله داور یکی از اصول اصلی و مهم بود. او بازیکنان را احیا کرد.»

مجله اخبار فوتبال خارجی