تمجید الخلیفی از غرور جدید پاری سن ژرمن


سرویس خبر شماره: 2017907
10 اردیبهشت 1403 ساعت 12:23 |
1.3K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

12 قهرمانی معنی زیادی دارد

ناصر الخلیفی در پیام قهرمانی تیمش در لیگ فرانسه عنوان کرد که قهرمانی در لیگ افتخار بزرگی است و 12 قهرمانی را هم ذکر نکنیم.

تمجید الخلیفی از غرور جدید پاری سن ژرمن

به گزارش “ورش سه”، پاری سن ژرمن نتوانست از استقبال شامگاه شنبه خود استفاده کند و با پیروزی مقابل لوور قهرمانی خود را قطعی کند اما شب گذشته لیون با پیروزی مقابل موناکو قهرمان پاریسی ها شد تا به این ترتیب قهرمانی پاریسی ها را به دست آورد. مسابقات بعدی این تیم تشریفاتی خواهد بود. PSG اکنون با خیال راحت روی دو بازی بعدی مقابل دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا تمرکز خواهد کرد.

پاری سن ژرمن هنوز شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان و جام حذفی را دارد و پس از قهرمانی در سوپرکاپ و لیگ فرانسه می تواند به یک چهارگانه تاریخی دست یابد.

1992832

ناصر الخلیفی از کسب این قهرمانی بسیار خوشحال شد و به همین مناسبت پیامی منتشر کرد: “فتح عنوان قهرمانی لیگ فوق العاده است، اما بردن آن برای دوازدهمین بار برای همه هواداران پاری سن ژرمن معنای متفاوتی دارد و یک رویداد خاص تر است. به همه بازیکنان، مربی، لوئیس انریکه و کادرش، به لوئیس تبریک می گویم. کامپوس و کل تیم مدیریت ورزشی و همچنین به همه اعضای باشگاه از ابتدای فصل به قدری متحد و متحد بود که توانست قهرمانی را قاطعانه به دست آورد هواداران و باید بگویم که آنها امسال فوق العاده بودند.”

توجه داشته باشید که پی اس جی از زمان ورود مالکان قطری در سال 2011 تاکنون 10 بار قهرمان شده است.

مجله اخبار فوتبال خارجی