جعفری: باختیم اما برای پورحمیدی خوشحالم


سرویس خبر شماره: 2017912
10 اردیبهشت 1403 ساعت 12:42 |
1.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

این بازی روز او بود.

آن دروازه بان ذوب معتقد است که بازی با تراکتورسازی نباید پنالتی می شد و آنها مستحق برد بودند.

جعفری: باختیم اما برای پورحمیدی خوشحالم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف تراکتورسازی رفت اما در نهایت این دیدار را در ضربات پنالتی واگذار کرد. پارسا جعفری می گوید: ما بازی سختی را انجام دادیم که با بازی مقابل آنها در لیگ تفاوت داشت. سرمربی حریف تغییر کرد و آنها از حمایت هواداران خود بهره بردند. در نیمه اول با وجود نظمی که داشتیم بهتر بازی کردند اما خدا را شکر توانستم دروازه ام را بسته نگه دارم اما در ابتدا. نیمه دوم به دلیل یک لحظه بی دقتی و عدم تمرکز روی دروازه، خوردیم. در ادامه بازی با تدابیر آقای ربیعی به بازی برگشتیم و بازی به وقت اضافه رفت.

پنالتی را مهار کرد و گفت: پنالتی اول حسین زاده را گرفتم و بقیه ضربات را خوب تشخیص دادم اما متاسفانه تبدیل به گل شد. در مجموع در 120 دقیقه می توانستیم برنده شویم و در وقت اضافه موقعیت های خوبی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم و حذف شدیم.

دروازه بان ذوب در مورد اعتراض هواداران تراکتور به مصدومیت های پیاپی و اتلاف وقت گفت: من دو بار به این بازی افتادم. بار اول رحمان جعفری با مچ پایم برخورد کرد که مجروح شدم و شدت ضربه به حدی بود که رحمان از من عذرخواهی کرد. در ادامه در همان نقطه ضربه درد شدیدی را احساس کردم. در مورد مصدومیت سایر بچه ها هم باید بگویم که در اواسط بازی مهرداد رضایی با داور مسابقه برخورد کرد و مصدوم شد و درست زمانی که شایان مصلح و مهدی شیری به دلیل گرفتگی عضلانی روی زمین افتادند این مشکل برای بازیکنان ما پیش آمد. بارها نشان داده اند که هیچ قصدی پشت آن نبوده است. اینطور نبود و در یک مسابقه 120 دقیقه ای پر از موقعیت، این مسائل طبیعی است.

جعفری درباره نحوه گرم کردن بدنش با پرتاب پتو توسط مربی گفت: چمن خیس بود و هوا سرد، روی پاهایمان پتو گذاشتند تا عضلاتمان گرم بماند و تمرکزمان در ضربات پنالتی پایین نیاید که متاسفانه به دلیل بدشانسی و اتفاقات متوالی آن را از دست دادیم. در مجموع تیم ما خوب بازی کرد و در سه بازی مقابل تراکتورسازی دو بار آنها را شکست دادیم و یک بار در ضربات پنالتی شکست خوردیم. علیرغم ناکامی تیمم، برای پورحمیدی خوشحالم چون کل ورزشگاه یک روز مقابل او بود و حالا همه او را تشویق می کردند و من همان موقع به او گفتم امروز روز توست و اتفاقی که باید برای تو می افتاد. اتفاق افتاد .

وی یادآور شد: امیدوارم در ادامه لیگ بتوانیم بهترین عملکرد را به نمایش بگذاریم و پله پله صعود کنیم تا در نهایت به رتبه ای در خور شأن شان و ذوب آهن برسیم و البته در این راه از هواداران هم می خواهم که ما را در این بازی حمایت کنند. روزهای سخت، حالا که از بحران خارج شده ایم، با قدرت بیشتری به میدان برویم.

مجله اخبار فوتبال داخلی