تمجید کارشناسان فوتبال عرب از فولاد شو

البابا در پایان گفت: البته هر مربی افکار خودش را دارد و همه می دانستیم که الغرافه برای تساوی به زمین آمده بود و نمی خواست در بازی اول ببازد. اما در آن سوی فولاد تیمی بود که شجاعانه بازی کرد اما نتوانست در آن بازی پیروز شود.

روزنامه الرایه قطر نیز درباره این دیدار نوشت: الغرافه در بازی رفت خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2022 مقابل فولاد ایران به تساوی رضایت داد و در این دیدار شاهد بازی فنی و جذابی نبودیم. بازی بین دو تیم


سرویس خبر شماره: 1818651 |
19 جولای 1401 ساعت 19:00 |
2700 |

1نظرات

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال بحرین افزود: فولاد چند موقعیت خوب را در این دیدار هدر داد. مثلاً توپی که کولیبالی در یک قدمی دروازه به آسمان زد یا ضربه ای که شیمبا به تیرک دروازه برخورد کرد. آن وقت است که الغرافه ستاره های بزرگی دارد و نمی دانم چرا این تیم در زمین اینطور بازی می کرد.

ایاز مخوت، کارشناس اماراتی شبکه عربستانی SSC، که به طور انحصاری لیگ را پخش می کند، گفت: «از شکل بازی الغرافه مشخص بود که این تیم برای کسب یک تساوی به زمین آمد. این به موقعیت های محدود گلزنی تیم رسید و آنها به نتیجه مطلوب رسیدند.

بدرالحقبانی بازیکن سابق تیم ملی عربستان و تیم های النصر و الشباب درباره دیدار شب گذشته فولاد و الغرافه گفت: الغرافه در دقایق پایانی بهتر از قبل عمل کرده است. اما در کل فولاد تیم بهتری در زمین بود.» باید گفت استراماچونی و الغرافه برای تساوی وارد زمین شدند و خوب دفاع کردند.

مبارک مصطفی بهترین گلزن تاریخ فوتبال ملی قطر نیز در سخنانی کوتاه درباره این دیدار گفت: از تیم الغرافه شگفت زده شدم، این تیم ستاره های بسیار خوبی دارد و سرمربی این تیم باید بازیکنانش را به درستی بازی کند.”

حسین علی بابا کاپیتان سابق تیم ملی بحرین و بازیکن سابق الریان قطر نیز درباره این بازی گفت: بازی کاملا یک طرفه بود. الغرافه در 90 دقیقه تنها یک موقعیت جدی را تجربه کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فولاد در روز برتری مقابل الغرافه متاسفانه نتوانست 3 امتیاز بازی را کسب کند. این موضوع توسط کارشناسان عربی زبان شبکه های تلویزیونی منطقه نیز مطرح شد.

کارشناسان عرب زبان شبکه های تلویزیونی منطقه از عملکرد فولاد مقابل الغرافه تمجید کردند.

در نیمه اول بازی دو تیم به دلیل بازی دقیق نتوانستند روی دروازه یکدیگر خطر ایجاد کنند و در این نیمه شاهد بازی خوبی نبودیم.

وی گفت: الغرافه به دلیل خط دفاعی خود اجازه بازی به فولاد را نداد و این تیم ایران تقریباً 15 شوت به سمت دروازه حریف انجام داد که مهمترین راه فولاد برای گلزنی از راه دور و ارسال شوت از روی دروازه حریف بود. بال.”

از سرمربی الغرافه می پرسم که چرا در دفاع زیاده روی کرد اما در حمله و دفاع مقابل فولاد متعادل بود و مشخص بود که این تیم به دنبال پیروزی است، این کاری است که ما در بازی انجام می دهیم. او گفت. ، انتقاد از استراماچونی. ما الغرافه را ندیدیم.

وی خاطرنشان کرد: در این دیدار فولاد کنترل زمین و زمین را در اختیار داشت اما بازیکنان این تیم نتوانستند دروازه حریف را باز کنند. بهترین فرصت برای بازیکن برزیلی این تیم (لوسیانو پریرا) بود که توپش به تیرک دروازه برخورد کرد و در کل باید گفت فولاد عملکرد خوبی داشت.

اما در نیمه دوم فولاد ایران زهردارتر از شاگردان استراماچونی ظاهر شد. حملات تیم ایران بهتر از الغرافه بود و موقعیت های خوبی ایجاد کرد. در مجموع تیم فولاد در نیمه دوم خطرناکتر از الغرافه بود و می توانست گل برتری را به ثمر برساند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

ایاز مخوت در پایان اضافه کرد: به نظرم 2، 3 موقعیت فولاد خیلی خطرناک بود و بقیه هم طبیعی بود. خطرناک ترین بازیکن استیل شیمبا بود که دو موقعیت عالی داشت و نتوانست گل پیروزی را به ثمر برساند.