گواردیولا: از باشگاه تشکر می کنم، اما من بهترین نیستم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچسترسیتی در چارچوب رقابت های هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس روز یکشنبه در ورزشگاه اتحاد میزبان لیورپول خواهد بود.
این بازی شاید حساس ترین بازی این فصل لیگ برتر باشد و بسیاری معتقدند پیروزی در این بازی تکلیف تیم قهرمان در پایان فصل را مشخص می کند.
گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت: ما چندین بار در بارسا مقابل رئال مادرید بازی کردیم. ژوزه مربی جذابی است و رقابت خوبی داشتیم. در طول پنج سالی که اینجا بودم، چندین بار مقابل لیورپول بازی کردیم و همیشه صمیمی بودیم. ما قبلاً در دوران حضورم در بایرن همدیگر را دیدیم و رقابت نزدیکی داشتیم.»
او با اشاره به تمجید باشگاه از خود گفت: من مربی نشدم که بهترین باشم و بهترین هم نیستم. از باشگاه بسیار سپاسگزارم اما من بهترین نیستم. من می خواهم بگویم که اینطور است، اما من واقعا اینطور نیستم. من کارهایی که لیورپول انجام داده را تحسین می کنم. آنها خیلی خوب هستند و من چالشی که با این تیم دارم را دوست دارم. این باشگاه زندگی را در دنیای فوتبال بهتر کرده است. او مرد خوبی است و من رابطه بسیار خوبی با او دارم.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی به اظهارات یورگن کلوپ که او را بهترین سرمربی جهان می خواند، واکنش نشان داد.

سرمربی اسپانیایی در پاسخ به این سوال که آیا قهرمان لیگ خواهد شد یا خیر، پاسخ داد: “نمی دانم. سه امتیاز این بازی بسیار ارزشمند و مهم است، اما هنوز هفت بازی بعد از این بازی باقی مانده است.” این بازی بسیار مهم است.”
او گفت: رئال مادرید بارسلونا را بهتر کرد. در اینجا یونایتد و چلسی مدیران را تغییر دادند، اما لیورپول به باشگاه ادامه داد. این دو باشگاه در رسیدن به آنچه می خواستند ثابت قدم بوده اند. باید بگویم دیدار با لیورپول از روز اول باعث رشد ما شد.
گواردیولا همچنین در مورد شایعات نیمکت نشینی سیتی گفت: “نگران نباش، امروز وقت آن نیست. من اینجا قرارداد دارم و بسیار خوشحالم. دوست دارم بمانم. همیشه اینجا هستم. جایی بهتر از اینجا نیست تا من را تمدید کنم. قرارداد 10 ساله اما من این کار را انجام نمی دهم. اکنون زمان این سخنرانی نیست. “من نمی دانم اینها از کجا می آیند. شایعات.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1818650 |
19 جولای 1401 18:47 |
4,317 |

1نظرات