تمدید قرارداد دنی آلوز با بارسا؛ بازی دو طرفه است

سرمربی کاتالان می داند که چگونه از آلوز حداکثر استفاده را ببرد و انتظار دارد که بازیکن تمام جناح راست را پوشش دهد زیرا می داند با توجه به سنش نمی تواند این کار را انجام دهد.
در یکی از مسابقات، ژاوی تصمیم گرفت آلوز را درست در کنار سرخیو بوسکتس قرار دهد و نشان داد که از انعطاف این بازیکن برای بازی برای تیمش نهایت استفاده را کرده است.
از طرفی این بازیکن نشان داده می تواند یکی از مهم ترین رهبران بارسلونا در رختکن این تیم باشد و مدیران بارسلونا معتقدند می تواند الگوی خوبی برای جوانان این تیم باشد.
آلوز شخصا دوست دارد در نیوکمپ بماند زیرا بازی در تیمی مانند بارسلونا امیدهای آنها را برای صعود به جام جهانی قطر زنده نگه می دارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1813587 |
13 اسفند 1400 ساعت 13:18 |
8,817 |

7نظرات

بارسلونا قصد دارد قرارداد دنی آلوز ستاره کهنه کار برزیلی را برای یک فصل دیگر تمدید کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دنی آلوز چند ماه پیش به نیوکمپ بازگشت و به عنوان بازیکن آزاد تا پایان این فصل قرارداد امضا کرد.
بندي در قرارداد اين بازيكن وجود دارد كه قابل تمديد براي يك سال ديگر است و با توجه به رضايت باشگاه از عملكرد وي در پست دفاع راست، اين احتمال وجود دارد كه از اين بند استفاده شده و قرارداد اين بازيكن براي يك دوره ديگر تمديد شود. فصل
با وجود اینکه آلوز در ماه نوامبر با بارسلونا قرارداد امضا کرد، او تا ژانویه نتوانست برای ژاوی بازی کند.
او در این مدت شش بازی انجام داد، بازی های درخشانی انجام داد، یک گل به ثمر رساند و سه پاس گل برای دیگر هم تیمی هایش ارسال کرد.
علیرغم اینکه آلوز 38 ساله است، یکی از بازیکنان کلیدی ژاوی بوده است که در حال حاضر هدایت بارسلونا را بر عهده دارد و در گذشته با این مدافع هم تیمی بوده است.