دیبالا: یوونتوس هنوز شانس برد دارد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یوونتوس فصل جاری را خوب شروع نکرده است اما از اواخر آبان ماه در بازی شکست نخورده است که وضعیت آنها را بسیار بهتر کرده است.
خرید دوسان ولاوویچ نیز به این تیم کمک کرد تا گل های بهتری به ثمر برساند و شانس خود را برای صعود به جمع چهار تیم برتر جدول افزایش دهد.
دیبالا دو بازی اخیر را به دلیل مصدومیت از دست داده است و پیروزی مقابل امپولی و فیورنتینا را از روی نیمکت به دست آورده است.

پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی یوونتوس همچنان از شانس این تیم برای قهرمانی در لیگ ایتالیا ناامید نیست.


سرویس خبر شماره: 1813583 |
13 اسفند 1400 ساعت 13:16 |
1051 |

2نظرات

این بازیکن 28 ساله درباره آمادگی جسمانی خود و احتمال بازگشت به میادین هفته آینده گفت: اکنون در شرایط خوبی هستم. امروز تمرین را از سر گرفتم. اگر مربی به من اجازه دهد شنبه بازی کنم، آنجا خواهم بود چون می خواهم بازی کنم. دوست دارم در همه مسابقات بازی کنم.
یوونتوس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل ویارئال به تساوی 1-1 رسید و دیبالا در مورد بازی برگشت مقابل تیم اسپانیایی گفت: “بازی آسانی نیست زیرا ویارئال تیم قدرتمندی است. اما ما در خانه بازی می کنیم و می خواهیم برنده شویم. “بیا بریم.”
ستاره یوونتوس همچنین درباره شرایط لیگ ایتالیا صحبت کرد و ابراز امیدواری کرد که یوونتوس بتواند شانس قهرمانی در لیگ را داشته باشد: ما هنوز باید مقابل اینتر در تورین بازی کنیم و فکر می کنم شانس قهرمانی داریم. هنوز بازی های زیادی تا پایان فصل باقی مانده است.”



مجله اخبار فوتبال خارجی